-
Jag håller tummarna för dig!0fia skrev 2014-03-20 19:15:29 följande:Jag har plussat och försöker hålla mig i andra tråden. Jag hade ju mass bruna flytningar i samband med när mensen skulle kommit så jag tror inte riktigt på det. Tog Hcg i fredags och skall kolla imorgon igen och först då kan man ju se om ökningen är som den ska. På tisdag skall jag på vul så då kanske jag kan slappna av lite......
-
Vad härligt och välkommen tillbaka!mimmih skrev 2014-03-20 20:30:56 följande:
Tack! Ja, verkligen! Jag mådde mycket bättre efter den, vi var och träffade mannens familj och några vänner.
Hur går det för dig? -
Jodå det rullar på. Äl i måndags, lite tidigt i menscykeln bara så jag vet inte riktigt vad jag ska tro men jag hoppas.mimmih skrev 2014-03-20 22:54:03 följande:Tack snälla du! Hur går det för dig?
Vi kör på decemberbebis nu, det som vi hade bestämt oss för att görs uppehåll för. -
Äsch jag ligger kvar i några minuter bara. Jag har inte läst några belägg för att ligga kvar längre än så.mimmih skrev 2014-03-21 16:17:02 följande:Åh, ännu värre att få till det när man jobbar olika skift! Jag har sagt till min man att vi kan inte vänta till kvällen, för jag är ofta för trött? Men har vi tidigare på kvällen, ligger jag oftast inte kvar i sängen.
Undrar hur viktigt det är att göra det!? -
Nej om det skulle bli nu blir bim typ 15 december så novemberbebis blir det inte...mimmih skrev 2014-03-21 16:20:41 följande:Ah, håller tummarna! Vi har inte bestämt oss för om vi ska ha uppehåll ännu. Men jag förstår dig som inte har det, för man kan känna sig lite stressad om man hoppar över en månad. Känns det bra nu då? Om du redan har haft äl, kan det ju bli en novemberbebis!
Jag börjar nytt jobb den 1 april och det är därför jag inte kan bestämma mig? jag vill helst inte börja min anställning med illamående och den där hemska tröttheten. Hur ska jag kunna lära mig något då!? Å andra sidan vill jag inte "leka Gud" och hoppa över försök. Jag är ju trots allt 35 år och så stor chans är det inte att bli gravid? och förhoppningsvis är jag upplärd och klar när graviditetssymptomen ev sätter in!
Det tar ju ett antal veckor oftast innan stmtomen sätter in, skulle jag bli gravid nu med bim första veckan i april tror jag inte jag skulle hinna må dåligt i april. Kul med nytt jobb i alla fall!
Jag är otroligt ambivalent till att få barn igen i december men jag vill så otroligt gärna bli gravid nu så jag får ta att det blir på en krånglig period. -
Himmel vilken dramatisk historia! Jag har faktiskt en kompis där det gick ungefär lika med att få igång missfallet med tabletter, blev också ambulans och skrapning.Liten till skrev 2014-03-23 08:37:19 följande:
Hej. Får man vara med här? Fick veta att jag fått ma i torsdags, och gick tabletter med hem att ta i fredags morse. Efter ca 4 h så kom det lite blod. Efter en timme till gick jag på toa. Och jävlar. Då började det ordentligt. Efter ca en timme kom ambulans och hämtade mig. Fick åka till gynakuten och väl där lyckades jag svimma mitt i alltihopa med. Tror det gav lite extra fart. Blev sövd och skrapad och kvar över natten. Fick två påsar blod i går eftermiddag och fick åka hem igår kväll. Är trött och slut. Och pratar med sambon nu att jag vill nog ändå försöka sen igen när det går. Och då säger han att han inte vet. Nån mer som haft lika som ändrat sig sen när ni återhämtat er?
Jag tror din sambo lugnar sig när han fått bearbeta det hela, klart att ni inte ska låta bli barn för det som hänt. -
Jag väntar på bim, någon vecka till minst (lite oklart då cyklerna varit så olika).F89 skrev 2014-03-23 17:37:48 följande:
Hur ligger ni till tjejer? Vilka väntar på BIM och vilka väntar på ÄL? : )
-
Jag blir galen på att analysera flytningarna. Jag hade ju positivt ältest för en vecka sen, testade vidare tom toradag och negativt, vi hade sex mån, tis och tors. Nu fick jag idag jättemycket konstiga flytningar, vad ska jag tro om dem? Eftersom jag är på dag 15 och förra månaden fick mens på dag 23 så borde det inte vara äl nu, eftersom jag också fick positivt ältest förra veckan. Men varför får jag då kraftiga flytningar nu, mitt emellan äl och bim? Någon som kan säga något klokt?
-
Dessutom, det är bara väldigt svagt men syns då jag har vita trosor men det var lite, lite rödbrunfärgad flytning där på fm, vad ska man tro liksom?Solros78 skrev 2014-03-24 10:50:23 följande:
Jag blir galen på att analysera flytningarna. Jag hade ju positivt ältest för en vecka sen, testade vidare tom toradag och negativt, vi hade sex mån, tis och tors. Nu fick jag idag jättemycket konstiga flytningar, vad ska jag tro om dem? Eftersom jag är på dag 15 och förra månaden fick mens på dag 23 så borde det inte vara äl nu, eftersom jag också fick positivt ältest förra veckan. Men varför får jag då kraftiga flytningar nu, mitt emellan äl och bim? Någon som kan säga något klokt?
-
Jo man kan men vågar inte...Liten till skrev 2014-03-24 13:49:09 följande:
Kan man inte hoppas på en nidblödning då?