Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Har testat olika tider och kommit fram till att runt tolv är bäst. Men idag blinkade iaf gubben så förhoppningsvis är det på gång
ni som testar med äl stickor typ varje dag, vart köper ni era? tycker d blir dyrt.. har beställt nu ett pack med 21st äl test o 10st grav stickor. typ 200kr.
Såg att många testat clearblue rosa äl test. Jag körde sist med de lila, men trots vi sexade till det dagarna innan å på äl så blev det inget. Skulle väl ändå inte blivit någon bebis men undrar om det är stor skillnad på dem?
En fråga..jag nu då som har de nya cb testen..när det slår om från hög till max, är det äl den dagen eller är det som vanliga test att äl sker nåt dygn efter? Tänkte bara eftersom den varnar ett par dagar innan med den blinkande gubben
Nu är jag arg! Två dagar i rad har jag testat med äl-stickor utan att få någon referenslinje. Lila CB. Jag använde dom innan graviditeten utan problem. Igår tror jag att jag kan ha kissat för länge på stickan men idag var jag noga med att räkna sekunderna. Vad gör jag för fel? Så störigt!