sowe81 skrev 2013-11-08 19:57:43 följande:
En fråga ang äl-tester. Jag har aldrig använt förr så är lite osäker.
Det har varit helt blankt på dem i två dagar men idag visade det sig ett svagt streck, om det blir så imorgon med kan jag räkna med att äl kommer inom kort då eller kan den visa streck ändå?
Jag vet ju att vid lika starkt är själv äl, men vill ju gärna få till det lite extra innan äl också o min sambo jobbar mkt kvällar så det gäller att jag ska orka hålla mig pigg de kvällarna
Jag har kört äl-tester måååånga gånger. Helt klart stegring på gång. Ibland blir strecken aldrig lika starka fast man har äl ändå. Fördelen med billiga tester (jag kör testlagret) är att man kan köra både morgon ock kväll. Har varit med om att strecken bara varit lika starka en gång på kvällen och sen har de blivit svagare igen. Och jag vet att jag haft äl eftersom jag tempar. Man kan ju ha stegring utan att ha äl. Tempel höjs ca 0,3 grader om ett ägg verkligen släpper. Jag har läst någonstans att det vanliga är att ha en eller två menscykler per år utan att ha äl. Ujuj, nu har jag avslöjat vilken testgalning jag är