Sorg13 skrev 2013-09-28 12:55:42 följande:
Ja det är snurrig. Känner att man springer och testar hela tiden. Man vill ju så gärna. Har velat i 7 år med min nye sambo och han har inte velat förren nu. Så vi blev överlyckliga när vi blev gravida på första försöket då han också bestämt sig..och så gick det som det gick!:( är sjukt stressad av min ålder och vill försöka direkt igen. Så jag känner precis som er!
Vi blev också väldigt glada när vi blev gravida, och helt förtvivlade när vi fick missfall. Efter min första mens hade vi sex varje dag och hoppades på det bästa. Tyckte att jag hade så mycket symtom. Testade och testade varje dag men fick ibland neg och ibland positivt. Nu idag när jag såg strecket på Stickan så blev jag så glad, men sen var det lite bruna flytningar i trosorna och genast känns det som om det är kört. Förstår hur frustrerad du måste vara! Fy då :/ försök att inte känna dig stressad av din ålder, det kanske kan hämma allting? Här kommer jag med råd om att försöka slappna av och ta allt med ro när jag själv är helt upp i varv. Omöjligt ju. Kram