Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
fick ju en ljusrosa flytning för tre dagar sen så trodde på nidblödning men det har kommit pyyttelite varje dag nu i fyra dagar så vet inte vad jag ska tro.
Och där kom mensen :( tror det kan va tidigt mf..kom lite klumpar, eller mer som sega "trådar" hade så i slutet på förra missfallet...fyfan idag är jag ledsen :(
Äckelvarning: Idag har jag sånna där "typiska" ÄL-flytningar (jag har sällan det) som jag kan bygga broar med. Fråga: De är lite åt det... gula.. hållet. Är det "normalt"?
Jag har konstant molvärk och varje toabesök tittar jag efter om mensen kommit, men det är ännu en vecka kvar till bim! Jobbigt denna väntan...
Jag är likadan. Jobbar på myndighet och hade en sökande som hette agnes..som vår flicka skulle heta/ kommer heta. Fick tårar i ögonen och kände sorg , bara sådär. Gått 2, 5 v nu men är gladare. Är snarare rädd att försöka igen och försöker hitta alla ursäkter att vänta, otroligt rädd för att det händer igen...fick en ofostrig graviditet. .
Hej!
Hoppar gärna in här efter ett tips :)
Är en tjej på nyss fyllda 39 år. som bor i Skåne Jag Fick konstaterat MA den 8 Januari då jag trodde jag befann mig i vecka 11. Fostret hade då varit dött i sedan v 6. Åkte in för jag fick rosa röda flyttningar. Blödde mycket och fick värkar från och till mellan den 10-17 Januari. Nu har det kommit pyte lite varannan dag. Har tagit Gravtest om är nu mycket svagt.
I med min ålder så kör vi gång direkt vid ÄL, även om jag fr det nu efter missfallet. Skall om några i slutet av veckan börja kolla ÄL tester.
Har annars två pojkar på 4 och 7 år och längtar efter en trea.
Ha en bra kväll !!