• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

busmonstret skrev 2013-11-18 11:06:03 följande:
    Är det någon som har något bra tips på vad man kan äta för nå för att öka sina chanser för att bli gravid igen?

Äta nyttigt har funkat för mig tre gånger. Skippat socker mer än ibland och ätit mycket grönt.
  • Cayenna
    carithal skrev 2013-11-18 16:25:39 följande:

Vi kommer nog att plussa snart ska du se :)

Ja Bara min kropp kommer igång så. Önskar jag hade lika korta cykler som dig Blir galet långt nu efter ma när man har långt i vanliga fall. Vi håller tummar till trevliga besked i december iaf.
  • Cayenna
    carithal skrev 2013-11-18 21:47:20 följande:

Ja, lite väl kort tycker jag också. Fick ju mens den 11/11 och den varade i 4 dar och har ont i äggstockarna nu ikväll känner jag. Har även sett lite vitaktig flytning nu på kvällen... Ja, den väntan efter ma känns som en evighet innan kroppen blir återställd. Men det kommer Glad

Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge Ja nu är jag uppe i tre veckor sen skrapning (imorn). Får se det som att jag är närmare nu än nånsin Hoppas på äl i helgen men kan ju tyvärr inte testa... :-/
  • Cayenna

Sååå glad! Negativt äl test imorse Nu är det bara att vänta in glad gubbe. Helgen eller nästa vecka hoppas jag på.

• Cayenna
    sepfhrenia skrev 2013-11-19 08:30:17 följande:
    Tick.....tack....tick....tack....tiden går långsamt...har BIM i helgen. *hoppas*

Å vad spännande Du håller dig till bim?
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2013-11-19 16:56:24 följande:

Härligt!:) Då är vi 2, jag räknar med äl 2/12!:)

Kul med nån i samma fas Hur räknar du då? Att cykeln startar upp nu och att det tar sina två veckor då? Uuuj jag som räknade med att det borde komma inom 1 vecka. Vi får se då, jag testar iaf varje dag nu.
  • Cayenna
    carithal skrev 2013-11-19 15:35:32 följande:

Åhh vad spännande :) Jag är inne på 3.e dagen med blinkande gubbe Obestämd Tror jag har äl nu, för det gör ont i äggstockarna...

Vad skumt att den blinkar flera dagar! Ja man får gå på smärtan oxå så klart. Jag känner iaf 9 gånger av 10 men testar ändå så man vet redan innan att nu kommer den snart.
  • Cayenna
    Amoureux skrev 2013-11-19 15:45:55 följande:
    Jag har fått två missfall på raken...Rynkar på näsan Vi ska försöka igen.....

Beklagar! Min skräck vid nästa graviditet. Tredje gången gillt får det bli för er då!!
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2013-11-19 21:10:40 följande:

Jag räknar från mensen jag fick i torsdags+19, har så sen äl. Väntan till bim blir desto kortare!:)

Jaha helt logiskt. Fattade inte att du fått mens, trodde du oxå jagade första äl efter mf/ma. Får se om vi får vänta in bim samtidigt men jag hoppas verkligen min äl kommer tidigare.
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2013-11-19 21:49:02 följande:

Inte lätt att hålla reda på allt och alla!;) Håller tummarna att du får
    din äl så snart som möjligt och sen jävlar!:)

Nej det är ju ett gäng i tråden. Och det är kul. Alltid nån att följa och alltid nåt nytt att läsa. Men du har
    bara haft en mens sen mf då? Neg test för mig idag igen, ser ut att bli svagare. Räknar inte med pos förän tidigast helgen men det kan ju säkert dröja ännu längre. Denna väntan....
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?