• is1

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2013-11-09 16:58:12 följande:
    Helt säker kan jag såklart inte vara men jag har haft mensvärk precis som tidigare vid mens så jag tänker att det borde vara det.

Okej! Hoppas det blir bättre sen då
  • is1

Idag är en sån där riktig depp dag.

Jag skulle också fått i april. Det skulle kännas så mysigt att vara gravid och ha en mage vid jul å osv. titta på barn vagn å köpa massor av söta kläder, att få se på ultraljud som troligtvis jag skulle gått på nästa vecka. Just nu känner jag mig så otroligt deppig och det känns som ingen i min närvaro riktigt förstår och då säger jag ingen ting. Många i min ålder är inte att planera barn stadiet ännu och kommer inte vara det på länge, men jag har i alla fall vetat jag vill vara en ung mamma. Man försöker hålla huvudet uppe men egentligen vill jag bara ligga i sägen med täcket över huvudet. Hur ska man göra för att lättast kunna gå vidare?

Dom senaste veckorna jag har jag haft ett riktigt jäkla pms humör, känns så dumt mot min underbara sambo som får stå ut med mig, Trodde det var ett litet tecken på graviditet, men icke.. fick min mens igår. kanske är sorg eller nått vad vet jag. Någon mer som har så?   

• is1
    paron skrev 2013-11-21 19:28:57 följande:
    Jag hade äl den 17 nov och mensen ska komma den 3 dec. Lång väntan!! Snart börjas det testas hej vilt med gravtest igen ;)

Jag har äl typ nu/ i morgon och ska ha mens 7 dec :)
  • is1
    is1 skrev 2013-11-22 14:52:23 följande:

Jag har äl typ nu/ i morgon och ska ha mens 7 dec :)

Gjorde ett äl test, Cb med glad gubbe, fick ingen, svagt streck Kan det vara för att jag kissat tidigare eller kommer den senare än tänkt?

Ska jag testa i morgon eller i kväll ?   
  • is1
    F89 skrev 2013-11-22 15:46:04 följande:
    Det är ju inte osannolikt att något av det är orsaken. Jag borde haft ÄL igår men min cykel verkar inte vara som förr för inget positivt test i sikte : (

Okej, jag får testa i morgon då. har inte så många test kvar.. 
    Har du fått någon riktig mens en då?
  • is1

Jag har fått så där ont igen.. haft det ett par dagar.. 
    Det här känns inge bra alls.

Hur länge kan man ha en cysta/äggblåsa ?? 

• is1

Äl positivt eller negativt? 

Ena är apotekets och andra RFSUs 

• is1
    0fia skrev 2013-11-22 23:04:47 följande:
    Jag hade en som sprack, hade ont nästan en vecka...

Men det är ju så att jag har princip haft ont sen min förra ägglossning, fram och tillbaka... :S
  • is1
    F89 skrev 2013-11-23 00:13:17 följande:
    Nix. Bara min endagsblödning för 15 dagar sedan. Min BM sa dock att jag skulle räkna det som mens tills vidare eftersom man både kan blöda mycket mer sparsamt eller mer rikligt efter missfall så nu hoppas jag att ÄL vill dyka upp snart : )

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?