• Kirsten

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

paron skrev 2013-11-30 17:08:14 följande:
    Ja när jag plussade innan mitt mf så plussade jag väldigt svagt på BIM + 7 tror jag så det finns väl hopp... Så länge inte mensen kommer :)

Precis, bra inställning!:) Jag håller tummarna!:) Själv fick jag glad gubbe idag, 2 dagar tidigare än jag trodde, men hade ändå tänkt ligga ikväll!;)
  • Kirsten
    paron skrev 2013-12-01 17:22:02 följande:
    Mensen kom nu

Bajs! Förstår precis hur det känns! Men nya tag snart igen och det kommer att gå!:)
  • Kirsten
    SaandraR skrev 2013-12-01 20:58:50 följande:
    På onsdag tror jag att jag har bim. Det var så svagt så vet inte vad man ska tro riktigt. Men när jag plussa i somras såg mitt första test ut som det jag tog idag så hoppas hoppas..

Håller tummarna!:) Men ett streck är alltid ett streck!:)
  • Kirsten
    SaandraR skrev 2013-12-03 06:37:24 följande:
    Inte gravid står det :(

Men vad konstigt! Jag tror ju inte på spökstreck, ett streck är ett streck tycker jag och har aldrig fått spökstreck själv. Måste fråga igen, var är du i förhållande till bim? Kram på dig!
  • Kirsten
    SaandraR skrev 2013-12-03 07:07:16 följande:
    Ja..har läst lite nu och många som fått svaga streck men att digitalt visat ej gravid innan bim men några dagar senare var det positivt så får väl försöka hålla hoppet uppe..

bim - 2 tror jag! Kram

Då håller vi tummarna ett tag till!:)
  • Kirsten
    fruPalmkvist skrev 2013-12-04 19:14:37 följande:
    Tack! Hoppas det går vägen den här gången!

Stort grattis, vad härligt!:)
  • Kirsten

MiaEnzi: Välkommen men trist att höra din historia! Ni har inte tänkt på att göra en utredning? Jag gjorde en privat efter vi hade försökt i 5-6 månader bara. Fick sen mf på 6:e försöket och är nu uppe i 8:e. Har också barn sen tidigare, samma man men är 34 år så vi kanske inte har så många chanser kvar. Dock visade proverna ingenting förutom att jag har lite låg äggreserv men som sagt jag har ju blivit gravid tidigare så det ska fasiken gå en gång till! Samma sak för dig, du kan ju!:)

• Kirsten
    zebra skrev 2013-12-05 20:37:58 följande:
    BIM+1 och ännu ingen mens och inte heller några symtom på varken graviditet eller att mensen är på väg..

Jag har mått illa lite ibland, har humörsvängningar och kissar ofta...men inga ömmande bröst eller molvärk. Ska vänta 2 dagar till, cykeln har kanske blivit oregelbunden sen mf. 

Kan man va gravid utan molvärk o ömmande bröst?

Jag tror jag fick ont i tuttarna bim+4 med min son så klart det går!:)
  • Kirsten
    zebra skrev 2013-12-05 21:09:06 följande:
    Åh, du ger mig hopp :') Lite därför jag väntar lite, för att slippa bli besviken men också för att fler symtom ska komma om så är fallet. 

Bra tänkt! Jag kommer ihåg att jag fick ont i tuttarna innan det ens visade sig nåt streck på gravtest. Molvärk tror jag kom mycket senare, inget jag kommer ihåg nämligen. Håller tummarna!:)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?