-
Jag doppar alltid hela. Dock om du skaffar såna där små medicinmuggar så behövs det ju inte mycket för att fylla hela.P81 skrev 2014-02-15 19:45:50 följande:Ja så är det ju. Visste inte om hela behövde doppas.
-
Nu kom mensen till slut, 32 dagar lång menscykel, väldigt långt för mig som brukar ha 25-26 dagar. Nu mot sista försöket för bebis 2014 för oss. Suck om det inte heller går vägen, då ärvi snart uppe på ett års försök.
-
Oj wow, grattis!Viljan finns skrev 2014-02-17 05:48:27 följande:
Jag har varit borta härifrån ett tag. Först för att kunna fokusera på mig själv o för att må bra o sen för att jag helt enkelt mådde dåligt.... Men nu har jag ju anledningen att skriva! Ingen aning hur det här gick till men enligt stickan imorse är jag gravid! Vi som bara fick till det en gång vid äl o jag som mer lr mindre förlikat mig med tanken att det kommer ta 1, 5 år igen. Vad händer??? Så nu är det jag som ringer gyn för att snarast få komma dit så de kan ha koll på mitt tsh-värde. Är ganska stressad o enda anledningen att jag faktiskt kollade idag var ju för att de jobbar så att de kan behandla mig.... Så det kan bli.
-
Tack för alla positiva inlägg tjejer!
Blir att köpa ältester i veckan och börja testa igen i helgen. Så ska jag köpa en detox från hälsokosten och köra ett tag (en sån man dricker under dagen men äter som vanligt), den har jag kört när jag blivit gravid 3 av fyra gånger.
Jag som vill bli gravid med allra sista barnet kan verkligen drömma om att slippa alla dessa tester mm någon gång, för är det något som är tröttsamt så är det det... -
Tack, jag kör dock en flytande, tycker det känns bra då man ju dricker extra mycket den perioden.Tess1984 skrev 2014-02-17 08:29:55 följande:Jag har precis detoxat och det känns underbart =)
Kan tipsa dig om Pure Cleans som är det bästa jag har provat, årets detox produkt flera år i rad.
Man tar två tabletter på morgonen och 2 på kvällen, =)
Man känner sig mycket piggare och magen fungerar bättre, kroppen fungerar bättre efter en detox känns det som.
Lycka till =)
kram -
Härligt!Cayenna skrev 2014-02-17 08:53:29 följande:
Och idag fick jag fast glad gubbe efter tre dagars blinkande gubbe
-
Jag kör ingen fastekur eller så utan jag köper en dryck som blandas med 1.5 liter vatten och dricks under dagen. Så huvudvärk får jag inte av det.Cayenna skrev 2014-02-17 08:55:47 följande:
Ni som detoxar, hur många dagar kör ni? Får ni huvudvärk? Utan att ta tablett? Är oxå sugen på att köra en kur. Dock får det bli när mensen dyker upp...
-
Vad skönt!Blåsippan84 skrev 2014-02-17 13:13:10 följande:
Grattis Viljan!!
Här har vi fått en glad nyhet maken har fått jobb i stan. Så då ska det väl bli lättare att pricka in äl;)
-
Jag fick jättekonstiga resultat med de lila testet, bla aldrig någon blinkande gubbe och jag fick fast gubbe på dag åtta med de lila men på dag elva med de rosa samma månad...Augusti82 skrev 2014-02-17 15:20:51 följande:Solros78 skrev 2014-02-17 14:43:47 följande:
i förra veckan gick jag tosig på den blinkande gubben.... Det var mensen som kom. Så Solros du hade nog rätt om att det bara var östrogen mätning på den.
Sandra, jag ringde till clearblue o frågade vad menas egentligen med 4 dagar??? O hon kunde fan inte ge mitt ett bra svar! "Enligt de statistiska undersökningar vi har gjort......"
Så jag kör bara de rosa nu.
Försökte prata med cb om detta, på engelska dessutom, men blev inte klokare. -
Det är ju väldigt bra att de är synkade, det var ju inte mina. Men då blir det trovärdigt.P81 skrev 2014-02-17 19:47:24 följande:
Grattis Viljan finns! Fantastiskt!
Idag fick jag fast gubbe på både rosa o lila, det var jäkligt skönt! Som jag väntat!
Och jag har tvivlat på det lila testet tidigare men inte nu inte.