• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Augusti82 skrev 2014-03-12 09:17:45 följande:
    just det där första är ju det allra jobbigaste..... och jag kommer bli superknäpp! 

verkligen.speciellt med tanke på att det var på det första jag fick reda på att det inte levde sist :/ snacka om ångest..

jag håller tummarna för dig och att du får ditt plus snart!!
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-03-12 09:23:54 följande:
    Ja hon flyttade mitt bf datum så när jag la in det nya datumet i appen så fick jag 13+0.
    Så skönt när man blir flyttad åt rätt håll haha!

Ja jag skulle vilja gå på en snabbkik varje vecka.

Mailade min barnmorska och frågade om jag inte kan få komma och lyssna iallafall en gång mellan.
    Typ v 14/15. Får se va hon säger.

Men tyckte ändå tiden från v 8 när jag gjorde VUL sist tills nu gick jävligt fort. Försökte att inte grubbla så mkt. Sn har vi ju en liten 2 åring här som tar upp all energi så det är ju bra också :)

Gud så underbart att bli framflyttad :D ja det förstår jag, mysigt med en 2 åring :)
  • SaandraR
    Belly skrev 2014-03-12 12:02:02 följande:
    Fasiken vad bra! :)

Jag tog det sista Digitala imorse och det stog äntligen 3+! :D Så nu ska jag låta bli att testa något mer!

Ok härligt :) när slog det om till 3+ för dig?
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-03-12 15:37:53 följande:
    Fast det ena utesluter ju inte det andra? Vi skulle ju kunna starta en fortsättningstråd där de som fått plus fortsätter?

Det låter som en bra ide.

ber också om ursäkt, jag kände lite samma sak innan jag plussade förra veckan.

Men det känns svårt o lämna tråden för här har man verkligen delat tankar med tjejer som förstår exakt hur man kände efter missfallet, jag kände mig så ensam i min sorg så denna tråd hjälpte verkligen mig.
  • SaandraR
    Viljan finns skrev 2014-03-12 16:06:37 följande:
    Kan ingen som är lite tekniskt kunnig lägga upp en fortsättningstråd? Sen kan vi ju självklart kika in här liksom att ni andra kan kika in i den andra o sen hänga på såklart! Känns inte riktigt som att jag vill släppa hur det går för er o samtidigt känner jag mig inte helt bekväm med att skriva hur jag nu mår som gravid för jag vet exakt hur man kan ta det vare sig man har en dålig dag lr ej...

Jag skapade en ny tråd, välkomna dit alla som vill!

m.familjeliv.se/forum/thread/72739870-vi-som-plussat-efter-nagon-mer-som-precis-fatt-mf-och-vill-forsoka-igen
  • SaandraR
    Tinnis skrev 2014-03-13 07:08:13 följande:
    Han har fått så mycket av detta redan. Men jag pratade med honom nu på morgonen. Sjukskrev mig idag. Jag bara gråter, har ibs mage av mensen och kommer typ inte från toaletten i vilket fall. Känner inte direkt arbetsglädje efter chefens lilla show igår morse heller.

usch vilken skit dag, mys i soffan med en bra film eller serie ! kramar
  • SaandraR
    Anonym (lite ledsen igen) skrev 2014-03-15 11:56:41 följande:
    Jag skulle behöva ett råd.
    Jag har räknat med ÄL ungefär den 17/3 och har börjat testa med ÄL test. I dag har jag ganska slemmiga flytningar, typ som vid ÄL men testet visar ingen stegring. Vilket är mest pålitligt? Eller har jag ingen ÄL? *förbryllad*

För mig brukade äl flytningarna komma ett par dagar innan positivt äl test så fortsätt testa så kommer det nog snart :)
  • SaandraR
    Bambi32 skrev 2014-03-15 17:42:06 följande:
    Hej! Inte skrivit här på 2 månader..men i fredags fick jag ett pluss. Väntade en mens och körde på sen. Jag vågar inte vara glad..så rädd att det ska bli MA igen..tror jag har försvarsmekanismerna framme för om det händer blir jag kanske inte lika ledsen som sist...hoppas det går vägen denna gång..har ni några tips hur man ska tänka? Kram på er

Grattis va kul :) välkommen till tråden där vi som plussat håller till och alla säkert är lika oroliga
  • SaandraR
    Bambi32 skrev 2014-03-15 22:23:56 följande:
    Tack för all pepp :) precis som ni skriver ska man stänga av "nojjet" och bara leva och må bra. Man kan ju inget göra liksom ...tror jag gråtit färdigt första (och förhoppningsvis) sista gången i julas..men jag håller tummarna. Lycka till allihopa! Vad heter forumet med er som fått pluss efter MA?

Hoppas länken funkar

m.familjeliv.se/forum/thread/72739870-vi-som-plussat-efter-nagon-mer-som-precis-fatt-mf-och-vill-forsoka-igen
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?