• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2014-03-11 09:12:28 följande:
    Både jag och den dumma läkaren hade fel! Liten har växt 4 mm på en vecka och hjärtat slog fint!

Så himla skönt..grattis!
  • SaandraR

Hoppas det går bra E2010smamma!!

Någon som vet när clearblue digital ska slå om till 2-3? Om jag tar ett imorgon när jag är  v. 5 (4+3 ) borde det stå 2-3 då?

• SaandraR
    F89 skrev 2014-03-11 16:49:41 följande:
    Jag testade inte mitt andra CB digital förrän 5+0, då stod det 2-3. Sen tog jag det sista 5+3 och då var det 3+.

Ok, kanske väntar ett par dagar då..
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-03-11 17:07:48 följande:
    Allt gick bra ! Tack för pepp!

1:20.000 att det skulle vara någon kromosomavvikelse och flyttad från 12+2 till 12+4. Men jag var bara glad att se att den lever!

Så himla skönt!!
  • SaandraR
    0fia skrev 2014-03-11 19:22:39 följande:
    E2012smamma - härligt att höra!!!

SandraR - gjorde precis cb digitalt och det visade 2-3 Tänk om.....

Åh okej..jag har hoppet uppe för dig :D jag testar o gör ett digitalt imorgon igen..

förövrigt har jag vul inbokat 31:a mars..ångest redan nu!
  • SaandraR
    0fia skrev 2014-03-11 19:53:16 följande:
    [quote=72732278] förövrigt har jag vul inbokat 31:a mars..ångest redan nu!

Via mvc? Är galet rädd fortfarande och vet inte om jag har ringa men borde kanske?![/quote]

ja jag ringde för jag ville prata med nån om hur jag ska göra nu och att dom hade sagt vid min skrapning att jag skulle få ett tidigt ultraljud vid nästa graviditet och det va inga problem alls! Kommer va 7+0 då tror jag..

jag skulle gjort det, skönt o höra vad dom tycker oså?
  • SaandraR
    SaandraR skrev 2014-03-11 19:32:13 följande:
    Åh okej..jag har hoppet uppe för dig :D jag testar o gör ett digitalt imorgon igen..

förövrigt har jag vul inbokat 31:a mars..ångest redan nu!

Mitt hade med slagit om till 2-3 nu:)
  • SaandraR
    Augusti82 skrev 2014-03-12 07:06:34 följande:
    herre gud! Jag hade blivit tokarg på honom! Håller fullständigt med dig!

Jag testade imorse igen.... negativt.... bim-3 och jag känner att det är helt hopplöst nästan nu :(

När jag plussade i somras va mitt negativt fram till bim - 2 och då va det svaagt. Behöver inte betyda att det är kört:)
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-03-12 08:40:59 följande:
    Samma här! Såhär svagt var det på bim-2 eller 3

Tror alla gör sig själva en stor tjänst att inte köpa hem storpack med tester !

Det är så svårt att låta bli att testa , jag testade själv upp 20 tester på en v.

Bättre att hålla sig till bim och då köpa ett eller två test från Apoteket. I längden blir det inte dyrare om man ändå måste beställa nya "billiga" tester varje månad.

Jag kände mig typ som en knarkare som bara måste testa. Min kille undrade om jag var sjuk i huvudet :| , fortsatte testa efter plusset också tills stickorna verkligen var slut ... Ett test är ju det enda som behövs egentligen!

Skönt att det slog om! Det kommer gå bra för dig. Har en känsla!

Ja du ser ju mig..jag fortsätter testa även fast det är en vecka sen jag plussade! Det går inte sluta..måste se så ser slår om till 3+ också om ett tag!

Tack hoppas verkligen verkligen det..
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-03-12 08:54:03 följande:
    Haha ja alltså man blir ju helt knäpp!

Lova att du slutar testa sen ? :)

Jag ska bara vara tyst egentligen. Sitter själv och funderar på om man inte skulle boka ett privat ultraljud i v 14/15. Vem orkar vänta till v 18.....

Ja ..eller jag lovar inget men ska göra mitt bästa ;)

är du i v.13 nu? Ja det är ju ett tag man får vänta..jag får vänta 2 &1/2 vecka på det tidiga och om det går bra ytterligare 5 veckor på nästa..
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?