Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Jaha, mens igen!
Konstiga är att den förra månaden kom två dagar tidigare och även nu två dagar tidigare.
Menscykeln blir kortare varje månad...
Jaha, mens igen!
Konstiga är att den förra månaden kom två dagar tidigare och även nu två dagar tidigare.
Menscykeln blir kortare varje månad...
Jag sa ju att jag skulle hålla mig borta denna månaden (tog mig 4 dagar va? :P ) Nåväl, jag har en fråga till er som använder cb-digital ägglossningstest. Vars kan man köpa endast extrastickor? Kan man ens göra det eller måste man köpa om digitaltestet med 7 stickor? och vars rekomenderar ni att jag köper det ifrån isåfall? (Skicka gärna länktips om ni har).
Tack för era uppmuntrande ord! Det visade sig att allt var kvar, hinnsäck och en ganska tjock slemhinna. Det blev skrapning och nu är jag hemma igen. Det blev precis som ni skrev. Alla var så snälla mot mig och jag mådde bra redan när jag vaknade på väg mot uppvaket, om än ganska trött. Det känns som en stor tyngd har försvunnit från mina axlar. Nu kan jag se fram emot att min kropp ska komma igång som vanligt igen.
Tack för ert stöd!!
Idag fick jag mens. Självklart känns det och jag är ledsen men jag är ändå glad över att detta är första månaden som kropp och cykel är precis som innan vårt MA. Det känns som att det här har varit vårt första riktiga försök och jag litar på kroppen nu igen. Jag har hört att det tar i snitt 7 månader att bli gravid och det är bara att acceptera att vi har tvingats att börja om från noll.
Hej! Jag hoppar in i denna tråd då jag precis fått mf, på nyårsafton.. Var i vecka 6 så blöder mest som en vanlig mens o har inte haft så ont. Just nu vill jag bara att det ska vara över så man kan få försöka igen. Trots tidigt mf så blev jag så oerhört ledsen och besviken. Grät och grät och det känns så sorgligt. Min tröst har varit att jag redan har en 1 1/2 åring här hemma...
Läkaren sa att man skulle vänta en mens men det kommer jag inte göra. Jag känner mig redo,(såvida jag slutar blöda) och uträkning av graviditeten kan man ju se på vul sen.. Hur tänker ni andra? har ngn fått ta cytotec? Lkaren tyckte jag skulle det om jag fortf blödde o men vecka.. hoppas kroppen reder det själv...