• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Solros78 skrev 2014-03-05 07:59:02 följande:
    Jag ser tom två olika streck, men wow, grattis, grattis!!

tack så mycket!
  • SaandraR
    Belly skrev 2014-03-05 07:56:20 följande:
    Men vad härlig start på dagen, först F89s lilla natthistoria och sen det här!!

Och JA jag ser strecket tydligt! :D

Verkligen=) åh va bra!
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-03-05 08:07:12 följande:
    Det är streck!
    Spara dina slantar du behöver inget digitalt test! :)

jag har redan två hemma så det blir nog ett på fredag ändå :)
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-03-05 08:38:30 följande:
    Jag förstår det. Samtidigt, som jag kände precis när jag plussade igen men som jag tyvärr har kommit ifrån lite de senaste dagarna, så är det ju fantastiskt bara att man har fått en chans till! Sen behöver man ju inte tänka så mycket längre än så?

Jag tänker inte i bebis-banor tex, jag tänker bara chans till graviditet!
    tack patricia4!

Jo det har du rätt i..det är en ny chans åtminstonde, en chans till att få en bebis i nov :)
    Denna gång tänker jag ta en dag i taget och inte go crazy o fylla byrålådan med bebiskläder som jag gjorde sist hehe..
  • SaandraR
    Viljan finns skrev 2014-03-05 08:43:53 följande:
    Grattis både F89 o SandraR! Måste varit underbart att få sett hjärtat som slår efter att du varit så orolig. Härligt! Och SandraR - klart det är ett plus! Lista nu ut ngt roligt sätt att berätta för sambon!

Tack! Ja det har jag nog gjort, han kommer få världens bästa två års present :)
  • SaandraR
    Mommy1986 skrev 2014-03-05 13:07:06 följande:
    Åh, vad härligt! Visst är det ju ett till sträck (lite efter här)!!! Grattis!!!
    Tack :D
  • SaandraR
    mimmih skrev 2014-03-05 16:52:16 följande:
    Precis! Men nu blir det äl-stickor igen!

Fick min mens idag! Yehoo! Andra gången i mitt liv då jag blir glad och lättad över att få mens. På dag 34, så det är ju inte så farligt sent, med tanke på alla skräckexempel jag har läst de senaste dagarna. Jag hoppas verkligen inte att denna PMS och värk är bestående symptom, för det har varit jättejobbigt.

När rekommenderar ni att jag ska börja med äl-stickor? Tycker det är lite svårt att beräkna efter missfallet. Köpte hem en termometer igår.

GRATTIS, SaandraR! Så glad för din skull!

Tack åh va skönt för dig! Jag brukar börja typ två dagar efter mensen är slut med äl test men det är ju lite tidigt :p
  • SaandraR
    kathen skrev 2014-03-05 17:48:20 följande:
    Det är definitivt ett streck till där, wohoooo Stort grattis!!! :)

Åh tack:)
  • SaandraR
    Kirsten skrev 2014-03-05 19:09:14 följande:
    Grattis SaandraR!!! Det är ju ett solklart plus!

Bebisfabriken: Snart gäller det, spännande, kommer hålla tummarna jättehårt när det är dags!:)

Tack, bara hoppas det ökar nu också :)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?