• Gweny

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Jenn86>> jag som var anonym och skrev.... måste blivit något fel när jag skickade inlägget....blev samma sak i en annan tråd för mig idag, konstigt.  

• Gweny

Karro2014>> Hoppas dem kan hjälpa er nu då! Är ju fruktansvärt tärande att behöva gå igenom sånt här! Ja, det är inte det bästa för förhållandet att vara i denna karusell direkt....går upp och ner  med humöret när man har det hängande över sig.

Cayenna>> Hoppas du får igång din äl själv, i annat fall får vi följas åt genom pergotime-kurer.

• Gweny
    Anonym skrev 2014-08-22 18:58:34 följande:
    Måste ändå kännas bra att ha tagit det steget och ha en plan nu! spännande att det drar igång såpass snart med.
    var jag som skrev det, blev anonymt från mig med... blivit så i flera trådar, suck.
  • Gweny
    Solros78 skrev 2014-08-23 20:17:07 följande:
    Jag får inte positivt på testerna, blir galen! Ska jag ha behöva ha TRE månader utan äl?!
    Uch trist sånt är. Jag har senaste 1,5 året fått väldigt få ägglossningar, så orkade inte syssla med tester mer.
  • Gweny
    Anonym skrev 2014-08-24 11:58:25 följande:
    Så tänkte jag också när vi började försöka att jag ville ha inom vissa månader, men nu efter lång tids försök, så får det komma mitt i högsommaren eller på julafton, bara vi kan få lyckas.   Hade jag inte fått ma i Juni, så hade vi haft BF i slutet av Januari, blir inte kul när den månaden kommer sen.
    Jag som skrev...knäppa anonyma som blir ibland, fast jag inte valt det.
  • Gweny
    Anonym skrev 2014-08-25 11:55:43 följande:

jättebra jobbat med kg! lycka till nu med behandlingen. kämpar själv med vikten, måste också ifall det blir ivf för oss... kör pergotime nu.

jag som skrev! blev anonym, fast jag inte valt det.
  • Gweny
    Cayenna skrev 2014-08-26 08:02:01 följande:
    Ja vi verkar ju vara ett gäng.
    Hänger gärna på isåfall.
  • Gweny

Vid midnatt och nu på morgonen, så kände jag lite småont och ryckningar på höger sida av magen, hoppas detta nu var äl och ett fint ägg lossar.

• Gweny
    Cayenna skrev 2014-08-28 15:02:22 följande:

Hoppas du fick äl och ett plus om två veckor.

Tack! även jag som råkade göra inlägget ovan anonymt.
  • Gweny

Imorgon hade jag gått in i v.20 om allt hade fått gå bra... känns så fruktansvärt orättist och deppigt. Visst man borde inte självplåga sig och tänka på det, men ibland kommer det över mig. Påminns om vad som hade kunnat vara...

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?