Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Jenn86>> jag som var anonym och skrev.... måste blivit något fel när jag skickade inlägget....blev samma sak i en annan tråd för mig idag, konstigt.
Jenn86>> jag som var anonym och skrev.... måste blivit något fel när jag skickade inlägget....blev samma sak i en annan tråd för mig idag, konstigt.
Karro2014>> Hoppas dem kan hjälpa er nu då! Är ju fruktansvärt tärande att behöva gå igenom sånt här! Ja, det är inte det bästa för förhållandet att vara i denna karusell direkt....går upp och ner med humöret när man har det hängande över sig.
Cayenna>> Hoppas du får igång din äl själv, i annat fall får vi följas åt genom pergotime-kurer.
jättebra jobbat med kg! lycka till nu med behandlingen. kämpar själv med vikten, måste också ifall det blir ivf för oss... kör pergotime nu.
Vid midnatt och nu på morgonen, så kände jag lite småont och ryckningar på höger sida av magen, hoppas detta nu var äl och ett fint ägg lossar.
Hoppas du fick äl och ett plus om två veckor.
Imorgon hade jag gått in i v.20 om allt hade fått gå bra... känns så fruktansvärt orättist och deppigt. Visst man borde inte självplåga sig och tänka på det, men ibland kommer det över mig. Påminns om vad som hade kunnat vara...