• is1

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2013-11-07 09:52:20 följande:
    11 dagar efter positivt ÄL-test verkar det som att jag har fått mens : (

Men då! Det tar sig nog nästa gång ska du se, nu vet du i alla fall att kroppen fungerar som det ska efter missfallet! Styrkekramar
  • is1

I alla fall så fick jag ingen tid på kvinnokliniken, för att hon trodde att det kunde vara En äggblåsa och det skulle bli bättre när mensen kom, så nu är det bara å. Vänta å se om den kommer eller inte

• is1
    F89 skrev 2013-11-07 13:07:19 följande:
    Känns det OK att du inte fick någon tid?

Jag var på gynakuten innan min skrapning och då sa de till mig att om jag fick några besvär efter att ha varit och gjort skrapningen (på kvinnokliniken) så skulle jag åka till gynakuten och att jag skulle ta det säkra före det osäkra. 

Om det inte blir bättre så ska jag ringa å bråka å se till så jag får en tid, eftersom jag hade ingen feber eller illaluktande flytningar så var det ingen fara enligt henne...
  • is1
    sowe81 skrev 2013-11-07 13:16:27 följande:
    Hoppas mensen kommer snart då, eller iaf att smärtan försvinner.

Tack! Vi får väll se om det onda är gravsymtom eller det andra :)
  • is1
    sowe81 skrev 2013-11-07 13:16:27 följande:
    Hoppas mensen kommer snart då, eller iaf att smärtan försvinner.

Tack! Vi får väll se om det onda är gravsymtom eller det andra :)
  • is1
    F89 skrev 2013-11-07 15:23:41 följande:
    Hur var din nidblödning? Berätta gärna allt du minns, typ: färg, hur länge, hur mycket osv osv osv : )

Förra gången jag va gravid fick jag nidblödning trodde de va min mens som kom men de va så lite, knappt så en tampong gick åt på en dag och dagen efter gjorde jag ett test och du Fick ett pluss
  • is1

Då vart det ett pluss menade jag :p SaandraR: det ser ut som ett sträck

• is1
    F89 skrev 2013-11-09 14:58:37 följande:
    Mycket märklig första mens efter skrapningen hittills. Blödde sparsamt från fredag-lördag, ganska precis ett dygn. Det räckte gott och väl med ett enkelt trosskydd. Sen igår vid lunch har jag fått lite brunt blod på pappret en gång vid toalettbesök...

Jag vill gärna ha mens som den var innan så det känns som att kroppen är med igen.

Är du helt 100 på att den är en mens och inte en nidblödning då? I alla fall så jag fått min nu och den är som vanligt. Nya tag snart igen med Bebis verkstad.
  • is1
    full fart skrev 2013-11-09 12:27:26 följande:
    Jag va på ultraljud förra torsdagen skulle då vart i v 12+4 men de hade dött i v 8+4 så fick tid art sätta igång med cytotec redan fredag morgon så här sitter man o inväntar att sluta blöda så man kan börja om har läst de kan ta 4 veckor innan man slutar blöda:( fy va segt!!!!

Tråkigt att höra men välkommen!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?