• sowe81

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

SaandraR skrev 2013-11-05 07:50:06 följande:

Bim idag och negativt .. Nu får gärna mensen komma så man kan börja försöka igen..

Åh va trist. Hoppas på bättre lucka i nästa omgång.

Vilket försök efter mf var detta?
  • sowe81
    F89 skrev 2013-11-05 09:19:35 följande:

Ju närmare BIM jag kommer ju mer panik börjar jag få : (

Jag pendlar mellan att försöka intala mig själv att det inte blev något den här gången och att det är helt OK, till att vara ledsen för det, till att hoppas och överväga att börja testa om ett par dagar för att kanske eventuellt förhoppningsvis i den bästa av världar se något litet ynka-pynka plus.

Jag vill bara snabbspola och få det överstökat så man kan gå vidare och försöka på nytt.    

Förstår din känsla. Nu har jag ju precis slutat blöda efter skrapningen men har samma tanke. Försöker tänka att jag inte ska tänka på äl o bim o att sånt men ändå gör jag det o hoppas sååå att det ska ta sig vid första äl så man slipper hålla på o fundera.
  • sowe81
    0fia skrev 2013-11-05 10:53:19 följande:

Tycker nu kanske att graviditetstestet äntligen börjar bli ngt svagare men fortfarande är det väldigt tydligt! Äl-testet tycker jag också börjar bli svagare och det är ju skönt för då kan jag försöka börja ha koll på ägglossningen. Tempen har nu varit lägre i två dagar och jag tror kanske att jag slutat blöda. Med andra ord, DAGS FÖR MYS!!! Solig

Samma här. Dags för mys!!!

Har haft två blodfria dagar nu. Ska ta ett gravtest till om nån dag. Har testat äl i tre dagar men de blir bara svagare men det borde vara att det egentligen är grav som blir svagare. Hoppas det vänder snart. 13 dagar från skrapningen. Förr hade jag oftast äl på dag 12-14.
  • sowe81
    SaandraR skrev 2013-11-05 15:55:57 följande:
    Jaa :/ första försöket va det! Gick på första försöket förra gången så nu har jag fått för mig att det kommer ta lååång tid..
    Nejdå, de behöver det inte.

Vi lyckades på första försöket med vår dotter o med denna som slutade med ma blev på andra försöket. Bara att ligga i
  • sowe81
    Cayenna skrev 2013-11-05 19:45:10 följande:

Hej,
    Har läst i er tråd sedan förra veckan. Skrapades pga konstaterat ma i vecka 13. Hur lång tid har det tagit för er att få neg på grav.test ni som testat? Och hur långt hade ni gått i graviditeten? Kanske tar längre tid om man gått längre? Vi ska iaf försöka direkt och hoppas
    på en ny liten bror eller syster. Grattis till er som plusat igen och lycka till alla som kämpar.

Fick ma i v11, fostret dog i v9. Är nu 13 dagar sen skrapningen o hade positivt på grav för 3 dagar sen, ska testa imorgon igen o se.
  • sowe81
    0fia skrev 2013-11-06 08:29:43 följande:

Äntligen! Ingen blödning eller spotting på hela dagen igår. IDag tydlig minskning på äl-testet och bara svagt på grav-testet. Tänk att man kan bli så glad för något sådant Solig

Härligt! Kände samma för några dagar sen. Nu är det bara en väntan på att det vänder på äl-testen
  • sowe81

Fortfarande svagt streck på gravtest, men svagare än för 4 dagar sen. Inget utslag på äl idag så nu borde det vara äl nästa gång det ger utslag och inte falskt pga grav-hormoner. Nu ska här mysas framöver

• sowe81
    F89 skrev 2013-11-07 09:52:20 följande:

11 dagar efter positivt ÄL-test verkar det som att jag har fått mens : (

Åh trist!!! Blir mer mys snart då!!!
  • sowe81
    is1 skrev 2013-11-07 12:09:59 följande:

I alla fall så fick jag ingen tid på kvinnokliniken, för att hon trodde att det kunde vara En äggblåsa och det skulle bli bättre när mensen kom, så nu är det bara å. Vänta å se om den kommer eller inte

Hoppas mensen kommer snart då, eller iaf att smärtan försvinner.
  • sowe81

Spännande söderböna. Jag ska också testa igen imorgon eller lördag o så borde det vara blankt på gravtest.

Jag kör med billiga äl-test denna första gång, men dela gärna med dig av en recension av förvarningsgubben, kanske får prova den sen om det inte tar sig vid första.

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?