Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Bim idag och negativt .. Nu får gärna mensen komma så man kan börja försöka igen..
Vilket försök efter mf var detta?
Bim idag och negativt .. Nu får gärna mensen komma så man kan börja försöka igen..
Ju närmare BIM jag kommer ju mer panik börjar jag få : (
Jag pendlar mellan att försöka intala mig själv att det inte blev något den här gången och att det är helt OK, till att vara ledsen för det, till att hoppas och överväga att börja testa om ett par dagar för att kanske eventuellt förhoppningsvis i den bästa av världar se något litet ynka-pynka plus.
Jag vill bara snabbspola och få det överstökat så man kan gå vidare och försöka på nytt.
Tycker nu kanske att graviditetstestet äntligen börjar bli ngt svagare men fortfarande är det väldigt tydligt! Äl-testet tycker jag också börjar bli svagare och det är ju skönt för då kan jag försöka börja ha koll på ägglossningen. Tempen har nu varit lägre i två dagar och jag tror kanske att jag slutat blöda. Med andra ord, DAGS FÖR MYS!!!
Hej,
Har läst i er tråd sedan förra veckan. Skrapades pga konstaterat ma i vecka 13. Hur lång tid har det tagit för er att få neg på grav.test ni som testat? Och hur långt hade ni gått i graviditeten? Kanske tar längre tid om man gått längre? Vi ska iaf försöka direkt och hoppas
på en ny liten bror eller syster. Grattis till er som plusat igen och lycka till alla som kämpar.
Äntligen! Ingen blödning eller spotting på hela dagen igår. IDag tydlig minskning på äl-testet och bara svagt på grav-testet. Tänk att man kan bli så glad för något sådant
Fortfarande svagt streck på gravtest, men svagare än för 4 dagar sen. Inget utslag på äl idag så nu borde det vara äl nästa gång det ger utslag och inte falskt pga grav-hormoner. Nu ska här mysas framöver
11 dagar efter positivt ÄL-test verkar det som att jag har fått mens : (
I alla fall så fick jag ingen tid på kvinnokliniken, för att hon trodde att det kunde vara En äggblåsa och det skulle bli bättre när mensen kom, så nu är det bara å. Vänta å se om den kommer eller inte
Spännande söderböna. Jag ska också testa igen imorgon eller lördag o så borde det vara blankt på gravtest.
Jag kör med billiga äl-test denna första gång, men dela gärna med dig av en recension av förvarningsgubben, kanske får prova den sen om det inte tar sig vid första.