• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Äsch fick ju så från äl +8 till bim förra gången så känns inte som det är nåt..(om det nu inte va tidigt mf förra månaden..)

Hur går det för dig mimmih?

• SaandraR
    0fia skrev 2014-03-02 20:08:35 följande:
    Jaha.... Det räckte med att vara här inne någon dag igen så kunde jag inte hålla mig från att testa.  Är på äl+7 idag.... Det är det översta testet som är från idag. Den översta bilden är ofixad.... Är det bara jag som inbillar mig?! 

Va är den understa bilden ifrån då? Jag kan nog ana nåt där, på den första!
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2014-03-02 21:00:46 följande:
    Hoppas nidis!!! Äl+6 är väl troligt för det såsom jag har läst.

Okej, ja vi får se..ska testa på fredag eller lördag.
  • SaandraR

Cayenna- har bim sön/mån.

Vad är oddsen..i min "klass" är vi ca 100 pers, o i min grupp som är på 9 st så är en höggravid och nyss fick jag reda på att en till är gravid! känns jobbigt :/

• SaandraR
    Stormflicka skrev 2014-03-03 12:52:05 följande:

Usch vad jobbigt :( förstår precis!! Mannen kom hem igår och tyckte vi skulle börja umgås med en annan familj där han känner pappan (de har en son som är lika gammal som vår dotter), jag ba ja visst, då kläcker maken ur sig att hon är förresten gravid i v 12 och de ska på KUB nästa v.. Då vi fick reda på att vårt foster var dött... Fyfan jag började storgråta, VARFÖR skulle jag vilja lära känns henne nu?

Ja, varför ska livet vara så orättvist..idag känns allt bara skit :/ ja jag förstår dig! Jätte tråkigt att höra förresten..
    Om jag inte plussar nu i dagarna så kommer jag kontakta lärare, förklara läget o se om jag kan byta grupp! Känns ju sådär att ha ångest varje gång man ska åka in dit..
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2014-03-03 13:24:44 följande:

Håller tummarna SaandraR! Hoppas verkligen du slipper dina oregelbundna cykler och blir tjock istället !

Kämpigt, man blir så påmind av vad man saknar och vill ha mest av allt!

hehe tack, hoppas med jag blir tjock;)

Ja verkligen :(

Idag är det exakt ett halv år sen vi var på vul o fick reda på MA och exakt en månad kvar till jag skulle haft bf... blä vilken dag :(
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2014-03-03 13:40:21 följande:

Usch vilken sorglig dag. Jag önskar dig ett plustest så det uppväger allt det dåliga. Jag tycker du gör rätt i att ta kontrollen över din oregelbundenhet på måndag annars, du ska åtminstone få ett försök per månad och inte gå och vänta och vänta.... Det finns ju hjälp att få!

Tack! Ja, då blir det att ringa privat.
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-03-04 04:08:38 följande:
    Varför kunde jag inte sluta testa när jag väl hade fått min stegring?!

Vaknade och var lite smånojig, tänkte att jag tar ett test för att lugna mig.

Senaste testet som var för en veckan sedan så var teststrecket mycket starkare än kontrollstrecket. Idag var det starkt men svagare än kontrollstrecket : (

Nu känns det som att ett missfall är på G och jag vet inte hur jag ska kunna stå ut i en vecka tills VUL...

Dessa test är inte gjorda för höga hormonnivåer, har läst om att det blivit svagare för många efter ett tag.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?