• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Försov oss allihopa här hemma så hann inte testa, men nu är jag ju på +15 så då borde jag kunna testa em/kväll med säkert resultat. Morgon är väl viktigast om det är före bim? Eller så väntar jag till imorn för att veta säkert?

• Cayenna
    Belly skrev 2014-01-29 05:55:54 följande:
    Nu kom min mens! Idag för tidigt.
    Så min lutealfas är tydligen 13 dagar och inte 14 som jag trodde.

Skit oxå! Hoppas du inte har för ont Min luteala fas verkar ha blivit kortare iallafall första cykeln efter ma... Fick min mens på äl+12. Säger man att den är 11 dagar då?
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2014-01-29 08:02:56 följande:

Spännande, tycker du borde kunna testa när som nu. Håller tummarna!:)

Eller hur, det borde gå. Får se om jag håller mig/inte kissar på em eller om jag håller på testet till imorn. Har man ändå väntat så här länge... Börjar bli säker på positivt nu även fast jag inte har några känningar...

• Cayenna
    E2012smamma skrev 2014-01-29 07:49:45 följande:
    Jag mår så jävla illa så det inte är klokt .

Jag hoppas det är ett gott tecken och att vi får se ett litet hjärta ticka idag!

Hoppas hoppas <3 Vilken tid ska du dit? Ska tänka på dig!
  • Cayenna
    E2012smamma skrev 2014-01-29 08:47:30 följande:
    På väg nu! Hoppas bara dom tar emot mig och inte säger åt mig att åka hem. Min sambo är med men han måste sticka sen för han har en arbetsintervju :/ men det går bra ändå..

Stå på dig så ska du se att du får komma in. Hoppas det går fort så din sambo får vara med. Oavsett så är det skönt att inte vara ensam.
  • Cayenna
    E2012smamma skrev 2014-01-29 10:22:51 följande:
    Allt såg bra ut!!! Yippie :)
    Nu får man hålla tummarna 6-7 veckor till då!

Behövde inte vänta länge alls vilket va skönt också.

Ååååå <3 Underbara nyheter!!!!!
  • Cayenna
    Viljan finns skrev 2014-01-29 08:57:28 följande:
    Lycka till E2012s mamma! Håller tummarna! O så spännande Cayenna! Du vet verkligen hur man drar ut på det roliga... Jag tycker iofs att du kan gå o mysa lite för dig själv o testa imorgon. Tiden innan man vet säkert men tror på positivt minns jag som väldigt mysig. Lite som att det är högst personlig egentid med pyret... Men det kanske bara är jag? Haha!

Lite mysigt känns det faktiskt Tror kanske jag avvaktar till morgondagen. En dag hit eller dit gör ju ingen skillnad
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-01-29 11:02:38 följande:
    Alltså. Jag är nervös. Får ej igång min mens mer än blodblandade sekret på fm. Nu är det 4e dagen som det är så. BIM igår. Vågar ej ta gravtest för jag kommer bli ledsen eller orolig beroende på vad det visar. Vill vänta in maken på fre.

Hur visar sig slidkatarr? Flera som har haft det här

Förstår att du inte vågar testa. Har du aldrig haft så där? Du kanske kan avvakta nån dag och se om mensen kommer igång eller om det avstannar...
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2014-01-29 09:04:09 följande:

Ja fram med ett plus nu och smitta av dig!:)

Ska försöka göra det OM det blir plus så kan jag skriva vad som jag tror hjälpt mig.
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-01-29 13:13:37 följande:
    Aldrig haft så. Haft en mens efter mf å den kom som en klocka. Nu har det avstannat igen. Jätte konstigt. Men det är klarrött det sekret som kommer när det väl gör det.

Låter jätteskumt. Jag tänker okej om det var första mensen efter mf, den kan säkert vara konstig. Är det bara pyttelite och bara morgob/fm? Du kanske ska ta ett test ändå även om jag förstår att du drar dig...
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?