Tinnis skrev 2014-01-27 22:04:48 följande:
Jag ville gärna veta att jag fungerade igen. Fattar inte varför egentligen, men känner mig så sjukt stressad över min situation. Jag vill bara vara gravid, jag vill bara vara i v 16 som jag skulle varit. Fan fan fan.
Min bror ringde idag och de hade varit på sitt första vul. Allt såg bra ut och hon var i v. 13. Jag plågar mig med tankar på vad som kunde ha varit, vad som kunde ha blivit och jag känner att livet är så jävla orättvist!
Det värsta är nog syskonen som ska ha sina första barn nu i år... och jag får inget känns det som. Jag får känslan av att det är en tävling, fast det är nog bara jag som känner så, men det stressar så himla mycket.
Var förresten på Sankt Lukas och pratade med en kvinna om min situation i fredags. Tyckte inte att det gav så mycket. Jag var ändå ganska samlad och kände att hon försökte provocera fram en massa tårar. Jag ville ju ha hjälp med strategier att hantera motgångar, men hennes lösning var att jag skulle sjukskriva mig och gå promenader. I det här vädret, eller hur!? Jag avvaktar med fler samtal där, jag får ut betydligt mer av att skriva av mig i det här forumet.
Känner verkligen med dig Tinnis <3 Livet är verkligen orättvist ibland. Vi är många här som oxå känner stress av olika anledningar. Fortsätt kämpa på, det kommer bli din tur!