• 0fia

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

SaandraR skrev 2014-03-02 17:01:48 följande:
    äl + 6 och ytterst lite färgat på pappret nyss när jag var på toa. (knappt så det syndes..) Känns tidigt för nid? :S

jag brukar jämt kolla efter det eftersom jag fått nidis förut, men aldrig på äl + 6...
    Tror också att det kan vara nidis.
  • 0fia
    Cayenna skrev 2014-03-03 11:12:17 följande:
    Vilka har bim i veckan som vi kan heja på? Någon som har symptom, inbillade eller riktiga?
    Jag . Du får gärna heja på mig!!!
  • 0fia
    Viljan finns skrev 2014-03-03 16:54:24 följande:
    Ofia: Tycker att ditt test ser högst lovande ut - håller tummar o tår! När ska du testa nästa gång?? Själv har jag fått levaxin sen förra onsdagen så jag känner mig lugnare. Efter att jag plussade var mvc väldigt snabba o proffsiga med inskrivning, provtagning o recept så jag är väldigt tacksam mot dem. Ska ta nya prover om ca. 3, 5 veckor o känns också bra. Är än så länge satt på lägsta dosen så vi får se om det ändras lr ej. Lycka till nu o håll oss uppdaterade! Själv ska jag ut med hunden....
    Åh, har missat när jag varit borta... Har du plussat? Stort grattis!!!!

Här kommer mitt nästa test. Alldeles nytaget men klart starkare än igår. I alla fall enligt mig

• 0fia

Får ta en ny bild om en stund och lägga det bredvid gårdagens test 

• 0fia

Den översta bilden bilden är testet från imorse och den nedersta från nu på kvällen. Vågar inte riktigt hoppas..... Så tidigt än, BIM -6. Om det stannar så känns nästa mål långt borta. Hade ju Ma i v 13.
  • 0fia

mimmih, F89, Cayenna, E2012smamma, Viljan finns och Patricia4 - tror nästan ni lyckats trolla fram lite fjärilar i magen  Solig

• 0fia
    Solros78 skrev 2014-03-03 21:18:25 följande:
    Någonting syns ju helt klart, nu väntar jag med spänning på fler test! När ska du ta ett digitalt?
    Det kliar i fingrarna men känns som jag vill vänta tills efter BIM.......men det är ju evigheter bort!!!!

Om det nu skulle bli något av detta börjar jag noja mig över att det är dags för mig att börja jobba natt igen om 2,5v. Vill ju inte göra någor som ökar missfallsrisken. Kanske får göra en nattvecka och sen säga ifrån.... Gahh, nattschemat för hela april läggs i dagarna men jag kan ju inte säga något ännu.... 
  • 0fia

Nu går ju tiden toklångsamt!!!! Hur skall jag fp i alla fall en vecka att gå superfort?! Hmmm, på onsdag åker maken bort i 2,5 vecka (hemma någon natt här och där) och då kommer jag ha fult upp och inte hinna tänka på något

• 0fia
    F89 skrev 2014-03-04 04:08:38 följande:

Varför kunde jag inte sluta testa när jag väl hade fått min stegring?!

Vaknade och var lite smånojig, tänkte att jag tar ett test för att lugna mig.

Senaste testet som var för en veckan sedan så var teststrecket mycket starkare än kontrollstrecket. Idag var det starkt men svagare än kontrollstrecket : (

Nu känns det som att ett missfall är på G och jag vet inte hur jag ska kunna stå ut i en vecka tills VUL...

Håller tummarna! Vet att det typ är omöjligt men sluta testa är även mitt tips ????
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?