• Kirsten

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Camilla040609 skrev 2013-11-12 21:55:57 följande:
    Vi får hoppas att det stämmer bra med den tanken!! Jag har en son som är född 2011 och som kom till utan direkt försök. Jag satte oss därför på utredning privat, ifall att det skulle va nåt. Fick svar förra veckan att allt va bra men kanske lite låg äggreserv för min ålder, är 34, men ändå normalt värde. Så nu känns det verkligen som att det borde va dags snart!:) Har hela tiden trott att blir jag bara gravid så stannar det kvar, men allt blir tydligen inte som man tänkt sig!;)

Har du barn sen tidigare Kirsten?

• Kirsten

Oj vad knasigt det blev!;) Det är alltså jag som har en son och varit på utredning!;)

• Kirsten
    Camilla040609 skrev 2013-11-13 08:20:22 följande:
    Jo jag vet det blir sådär knasigt för mig ofta men han tydligen inte ändra innan jag skickade!!

Ok, hur gammal är din son då?

Han är 2,5 och jag hoppades på att få 3 år mellan men vem vet nu!?
  • Kirsten
    Solros78 skrev 2013-11-14 07:22:13 följande:
    Glad gubbe på äl-stickan idag, hurra!

Men snölla, hjälp mig förstå. Jag har köpt de här nya från clearblue som ska visa fyra dagar, ganska fertila och väldigt fertila dagar. Hur ska man se skillnad? Jag trodde de ganska fertila skulle gubben blinka men det gjorde de inte. Men det är bara på dag åtta och igår negativt test. Vad ska jag tro? Är det maximalt fertilt direkt? Min mens tog typ slut helt igår så sex har vi inte hunnit ha ännu.

Hurra!:) Har aldrig testat de där men det låter ju som att den hoppade över att förvarna? Testar du på morgonen? Kanske hade den blinkat igår kväll, men den borde även sagt till på morgonen igår också. Kör på bara så blir det bra!:)
  • Kirsten

Det känns som att mensen är på gång nu, skit också! Men då får man vä se det som att kroppen är igång igen men inte redo för en ny graviditet än!:)

• Kirsten
    Sorg13 skrev 2013-11-14 19:49:50 följande:
    Där står pregnant!!är fortfarande lite skeptisk och vågar inte riktigt tro på det!

Ett plus är ett plus!:) Grattis!:)
  • Kirsten
    Cayenna skrev 2013-11-19 08:35:47 följande:
    Sååå glad! Negativt äl test imorse Nu är det bara att vänta in glad gubbe. Helgen eller nästa vecka hoppas jag på.

Härligt!:) Då är vi 2, jag räknar med äl 2/12!:)
  • Kirsten
    Cayenna skrev 2013-11-19 19:46:33 följande:
    Kul med nån i samma fas Hur räknar du då? Att cykeln startar upp nu och att det tar sina två veckor då? Uuuj jag som räknade med att det borde komma inom 1 vecka. Vi får se då, jag testar iaf varje dag nu.

Jag räknar från mensen jag fick i torsdags+19, har så sen äl. Väntan till bim blir desto kortare!:)
  • Kirsten
    Amoureux skrev 2013-11-19 20:39:26 följande:
    Ja vi hoppas ju att det ska bli tredje gången gillt!! 

Det känns lite som om att vänta missfall....fast man egentligen ska tänka att man väntar barn... 

Läste nånstans att det är 1/100 som får 3 missfall på raken, så då ska det gå vägen för er tycker man!:)
  • Kirsten
    Cayenna skrev 2013-11-19 21:33:36 följande:
    Jaha helt logiskt. Fattade inte att du fått mens, trodde du oxå jagade första äl efter mf/ma. Får se om vi får vänta in bim samtidigt men jag hoppas verkligen min äl kommer tidigare.

Inte lätt att hålla reda på allt och alla!;) Håller tummarna att du får

din äl så snart som möjligt och sen jävlar!:)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?