Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Sen tycker jag det är bättre att vänta så vet man 100% istället för att göra ett test, bli besviken om det är negativt och ha fortsatta förhoppningar osv.
Men så är jag ;)
Och så kom mensen, bara att vänta och se till nästa månad, fjärde försöket :'(
Var på apoteket idag.. Tittade på gravtesterna, suckade och gick där ifrån... Är så rädd att det ska bli negativt... Tycker att vi i den här gruppen ska få bli gravida när vi vill, det är vi värda!
Kan tyvärr inte bidra med något plus den här månaden... Hoppas på er andra nu!
Bim idag och negativt .. Nu får gärna mensen komma så man kan börja försöka igen..
Vad tror ni? ÄL på g eller ett negativt ÄL test?
Nån som är duktig på det här med flytningar o äl?
Jag är idag på dag19 sen skrapningen. Jag har klistriga flytningar, som tapetklister ungefär. När mam läser om det är det man brukar ha innan mens, borde inte vara nån äl på gång inom några dagar gissar jag, eller vad tror ni?
Mina äl-test har sett typ lika svaga ut varje dag, man kan typ se ett streck bara. Har testat sen dag 12 tror jag.
Tror fröken röd dyker upp idag :( Kom lite rosa på papperet imorse :( FAN.. trodde att jag skulle vara gravid när jag hade dessa olika symptom. jaja, efter missfallet i aug så tar det väl tid innan den kommer upp på rätt bana... suck.. ännu en besvikelse :(
Dom två strecken är dom som gäller : ) förra månaden hade jag helt blanka tester (nästan) förutom vid ägglossning då var båda strecken starka. Är på dag nio efter mens så tycker det är lite tidigt...
Ja det är väll bara att köra på! Trodde aldrig min kropp skulle vara så snäll att den korta ner cykeln : ) men det är jag värd efter att den gett mig ett MA!!
Så himla konstigt!!!!!! Fick positivt på ÄL test den 17 och ÄL den 19 nov enligt appen. Testade med det känsliga clearblue den 1 dec... Visade ingenting!!!! Tänkte att det är kört denna månad... Skulle få mens igår men den kom inte, tänkte att jag testar igen nu ikväll då fick jag detta!!
BIM+1 och ännu ingen mens och inte heller några symtom på varken graviditet eller att mensen är på väg..
Jag har mått illa lite ibland, har humörsvängningar och kissar ofta...men inga ömmande bröst eller molvärk. Ska vänta 2 dagar till, cykeln har kanske blivit oregelbunden sen mf.
Kan man va gravid utan molvärk o ömmande bröst?
Jag testade även negativt. Bim på tisdag, så vet att jag testa tidigt. Men känslan i kroppen säger att mensen är på väg.
Trodde faktiskt inte att det skulle vara svårt att få ett plus...?
Inorgonbitti ska jag testa tänkte jag. Superkänsliga tester så håll tummarna tjejer, jag ska försöka att inte hoppas allt för mkt är ändå bara på bim-5 imorgon.