Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Idag är en sån där riktig depp dag.
Jag skulle också fått i april. Det skulle kännas så mysigt att vara gravid och ha en mage vid jul å osv. titta på barn vagn å köpa massor av söta kläder, att få se på ultraljud som troligtvis jag skulle gått på nästa vecka. Just nu känner jag mig så otroligt deppig och det känns som ingen i min närvaro riktigt förstår och då säger jag ingen ting. Många i min ålder är inte att planera barn stadiet ännu och kommer inte vara det på länge, men jag har i alla fall vetat jag vill vara en ung mamma. Man försöker hålla huvudet uppe men egentligen vill jag bara ligga i sägen med täcket över huvudet. Hur ska man göra för att lättast kunna gå vidare?
Dom senaste veckorna jag har jag haft ett riktigt jäkla pms humör, känns så dumt mot min underbara sambo som får stå ut med mig, Trodde det var ett litet tecken på graviditet, men icke.. fick min mens igår. kanske är sorg eller nått vad vet jag. Någon mer som har så?
Som många redan har skrivit så tror jag att det är viktigt att man låter sig själv vara arg och ledsen eller vilka känslor som än dyker upp. Jag köpte en anteckningsbok precis innan allt det här hände och det är en förvånansvärt bra ventil för såväl små som stora funderingar.
Jag tycker också det är viktigt att man inte ska känna att man behöver "peppas upp" eller se saker positivt - det skönaste för mig när jag tycker att livet suger är att konstatera det och acceptera det!