-
Åh stort grattis!paron skrev 2013-12-25 21:12:50 följande:
-
Precis det jag ältar som mest också. Vore mycket lättare om man nu var på typ mars i planeringen istället för oktober nästa försök. Vi som inte heller vill ha decrmberbarn då vi redan har ett. Det stressar mig jättemycket med åldersskillnaden.Cayenna skrev 2013-12-26 19:52:25 följande:
Idag blev jag så ledsen över att åldersskillnaden kommer bli så mycket större än vad jag hade önskat. . Har så oregelbunden mens så kommer max få två chanser till 2014bebis. Så då blir det dessutom ytterligare ett skolår emellan. Gravid ska/kommer jag bli men jag vill vara det NU!
Sådär, skrivit av mig.
-
Min dotter var beräknad till 29/11 (föddes sen lite in i december) och det plussade jag på påskafton som det året var precis efter månadsskiftet mars/april.Blåsippan84 skrev 2013-12-26 22:20:08 följande:Känner också detta med åldersskillnaden. Vill gärna heller ej ha dec barn. Vilken mån ska man plussa för att få dec barn/eller undvika;)? (Eller så blir bebis längtan för stor så det blir det iaf fast vi ej känner för ;)
-
Titta vad jag fick lyckan att börja dagen med:
-
Tack för alla gratulationer! Känns bra även om jag nu ska gå in i förnekelsestadie i tre månader tänkte jag...
Kan konstatera precis som jag gjorde i somras att inte har jag mycket symtom runt den tiden jag plussar, känner mig nog helt som vanligt faktiskt. Ibland letar man ju symtom som sjutton menar jag... -
Hos oss är faktiskt inte tillverkningssex mysigt, vi bara kör... Var dessutom halvsjuk så vi fick undvika kyssarna, då blir det inte romantiskt...sowe81 skrev 2013-12-28 07:14:40 följande:Klart det är mysigt även om det inte är "bebissex". Men jag tänkte mer om man ska gå på att vi ska eller om suget kommer bara. Får se hur det känns
-
Du har kanske inte haft äl då? När jag inte har äl är min mens mer sparsam och långdragen.Fiiaa skrev 2013-12-28 09:25:05 följande:
En fråga om någon känner igen sig, jag fick ett missfall MA i v 13 i oct fick mens efter 34 dagar trots pco. Men min fråga är att förra mensen och denna har jag bruna avslag/flytningar. Har mens i 4-5 dagar, men är på dag 9 idag och fortf brunt:/
Någon som haft så? Kan de göra de svårare att bli gravid på något sett?
-
Vi kanske får starta en tråd för oss i förnekelse.paron skrev 2013-12-28 14:39:53 följande:
Jag tänker också leva i förnekelse :) annars kommer jag oroa ihjäl mig ! Sambon är mer orolig än mig nu. Stackarn! -
Tack!Lilja1980 skrev 2013-12-27 23:24:21 följande:
Samma här! Lååånga dagar framför oss nu! Första barnet?Solros78 skrev 2013-12-27 20:15:19 följande:Tack för alla gratulationer! Känns bra även om jag nu ska gå in i förnekelsestadie i tre månader tänkte jag...Stort grattis! Så härligt Nu ska det väl ändå gå vägen. Ta en dag i taget, så småning om vågar du nog njuta! Grattiskramar och lyckönskningar till dig!
Kan konstatera precis som jag gjorde i somras att inte har jag mycket symtom runt den tiden jag plussar, känner mig nog helt som vanligt faktiskt. Ibland letar man ju symtom som sjutton menar jag... -
Byta till vanliga cb...P81 skrev 2013-12-28 16:57:43 följande:
Blinkande gubbe 11e dagen. Gaah. Skumt. Börjar kosta skjortan!
Teori?