Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Vi deppar ett par dagar och sen blickar vi framåt tillsammans?
Blåsippan84 - Ledsen för din skull men välkommen hit. Jag fick äl på dag 26 efter skrapningen. Vi körde på men det tog sig inte så nu inväntar vi äl igen. Slut känner jag mig fortfarande.....
5 borde väl inte synas på test? Jag testade positivt i ca 35 dagar efter skrapning men jag hade ett ma i v13
Hej på er! Haft en tung mån. Min pappa dog i början av december. Så har egentligen inte orkat tänka så mycket på barn. Dessutom hade jag Älgön på julafton eller juldagen så det blev ett par riktigt snabba snabbisar som verkligen bara var barngörande och inte mycket mer (hela huset var fullt med folk och stor sorg så inte så himla lätt). Det här är den första månaden efter mf som jag haft en rejäl temphöjning (har inte tempot regelbundet men det är tydligt ändå) så antagligen första ägglossningen efter mf. Har Bim i mitten på nästa vecka och har inte kunnat låta bli att testa . Vad tror ni? Bilden är fixad lite så man ser bättre...
Ofixad
Hej på er!
Har ju inte orkat vara så aktib efter en jobbig höst. Visade ju någon testbild för ngn vecka sedan. HAr nu passerat BIM som troligen var igår utan att få mens. Testen i början av veckan var dock blanka igen så jag var vöertygad om att det var kört. Kollade idag, ej morgonurin och det såg ut så här..... Vet inte vad jag skall tro. Tänkte köpa ett digitat och testa med morgonurin imorgon igen.
Ytterligare ett missfall
Ringde MVC för att fråga om mina thyroideaprover som jag fått för mig att de kollade på alla vid en graviditet. Det gör de tydligen inte.... Däremot var mina Ferritinnivåer åt det låga hållet, innan mnissfallet!!! Jag förlorade lite mer än en liter blod då så undrar hur värdena ser ut nu?! Blöder ju dessutom ganska mycket igen. Har nu bokat tid hos husläkare för att kolla sköldkörtelproverna och järnvärdena. Vill ju inte att de skall vara orsaken till att jag inte kan behålla en graviditet .