• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

dreams85 skrev 2013-12-26 21:25:10 följande:

Den glada gubben var nog bästa julklappen! Tänk om man skulle ha sån tur att vara en av dem som plussar direkt efter missfallet...[/quote] Vad konstigt det där blev då...jäkla surfplatta

Haha gick att läsa ändå. Ja, hoppas på plus! Så härligt när tråden får glada nyheter.
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2013-12-27 08:18:51 följande:
    Titta vad jag fick lyckan att börja dagen med:

Hääääärligt!!! Stort grattis!!!!
  • Cayenna

Så ledsen Mensen dök upp idag, många dagar för tidigt. Blev väldigt ledsen men får försöka ladda om.

• Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-27 16:05:49 följande:
    Blinkande smileyn för 10:e dagen här. What the f... Snart har jag pissat ner en hel sjö, galet!

vad fan!!! Nu får den sluta blinka!!
  • Cayenna
    P81 skrev 2013-12-28 16:57:43 följande:
    Blinkande gubbe 11e dagen. Gaah. Skumt. Börjar kosta skjortan!

Teori?

Helt galet ju!! Irriterande gubben!
  • Cayenna
    P81 skrev 2013-12-28 20:13:31 följande:
    Ja men visst e d knepigt. Aja, tiden får utvisa vad som sker...

Jag fick ju mens efter ett antal dagar med blinkande hubben första gången jag testade med det testet. Hoppas du lyckas hitta fasta gubben snart iaf!!!
  • Cayenna

Igår bröt jag ihop helt fullständigt. Tårarna bara rann helt okontrollerat. Jag har nog inte sörjt klart mitt ma. Känns inte som att jag kommer bli hel innan jag blir gravid på nytt. Idag, fortfarande ledsen men tänker att nu är jag en dag närmare ett nytt förssök. Bara hoppas att jag slipper ha mina evighetslånga cykler utan att jag ägglossar ordentligt om ett par veckor. Återigen: Tack tjejer för att jag har er att skriva av mig till. Betyder mycket med några som förstår ens tankar och funderingar. Min man gör det inte. Det är bara att göra en ny tycker han men jag ville,ha min majbebis egentligen!

• Cayenna
    MiaEnzi skrev 2013-12-29 12:56:19 följande:
    Bim igår ingen mens o inget pluss

Så hemskt när kroppen bara spökar och lurar en.
  • Cayenna
    P81 skrev 2013-12-29 11:12:58 följande:
    God fm, här har gubben blinkat i 11 dar så imorse tog jag en ny behållare och då blev det ring. Måste testa i eftermiddag med gamla behållaren för att se hur testen egentligen beter sej.

Min kropp har nog inte kommit igång med ägglossningen sedan mfet i okt. Tyvärr. Väntar in mensen nu o förhvis äggl nästa gång.

Känner med dig! Inte kul när man får vänta sådär länge på äl. Man vill ju bara ha en normalt fungerande cykel så man kan lyckas försöka åtminstone.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?