• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2013-12-05 15:26:28 följande:
    Vi kör den metoden även om det gick halvbra den här månaden!

Håller tummen..:)
  • SaandraR
    busmonstret skrev 2013-12-05 16:35:00 följande:
    Så FRUSTRERANDE!!! Idag kring lunch när jag var på toa så hade jag "ägglossnings-flytning" (Ni vet när det är klibbigt och ser/känns precis som äggvita) och helt säker på att det är ÄL och när jag kommer hem och tar mitt test så får jag ingen glad gubbe.... Vet inte hur jag ska tolka min kropp :(:(:(

Ofta så brukar det betyda att ägglossning är på gång.. jag fick pos äl test två-tre dagar efter äl flytningarna sist!
  • SaandraR

Nu börjar jag få stegring på äl testen som jag brukar få dagarna innan det blir pos..kommer antagligen ha bim på nyårsafton. Hur skulle ni göra då, testa på nyår i hopp om världens bästa nyårsafton eller testa efter om det är negativt och förstör hela dagen?

• SaandraR
    F89 skrev 2013-12-15 07:23:30 följande:
    Jag tänker att det beror på om du vill dricka på nyår? Då hade jag testat på morgonen. Sen, om det är så att mensen kommer under dagen så kan det ju ibland vara skönare att ha fått veta det med ett gravtest innan så man inte blir överraskad?

Dricka kan jag ju inte göra ändå..om jag inte testar och det sedan visa sig att jag är gravid kommer jag få världens ångest över att jag drack. Men om jag testar negativt kan jag ju dricka iofs.. ja det är sant. Får se hur det känns då helt enkelt
  • SaandraR

Är på dag 16 och har haft stegring på äl testen i ett par dagar..bli pos nu då!!:/

is1: lycka till imorgon, hoppas verkligen allt är som det ska!

• SaandraR

Om man inte fått ägglossning på dag 17/18 är det rätt kört att den kommer denna månad då eller..kan man få det på typ dag 20 med?

• SaandraR
    busmonstret skrev 2013-12-20 11:14:57 följande:
    Jag hade det på dag 23. Så det är möjligt

Ok tack. .då fortsätter jag testa :) bara de att jag har haft det på dag 16 förut så lite konstigt är det.
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2013-12-20 13:21:37 följande:
    Ja fortsätt testa! Den dyker nog upp snart. Jag hade min på dag 20. Min brukar dock komma på olika dagar, 16-25 typ.

Ok tack :) då ger jag inte upp än hehe..för det är stegring på testen men det slår aldrig om.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?