Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Jenn86>> jag som var anonym och skrev.... måste blivit något fel när jag skickade inlägget....blev samma sak i en annan tråd för mig idag, konstigt.
Jenn86>> jag som var anonym och skrev.... måste blivit något fel när jag skickade inlägget....blev samma sak i en annan tråd för mig idag, konstigt.
Känner att jag behöver skriva av mig lite grann, var ju hos läkaren idag o gjorde en liten utredning pga mina missfall. Allt såg bra ut och Vi tog ett snabbt och enkelt beslut både jag och min partner (jag har låg äggreserv för min ålder) vill inte chansa så nu i september börjar vår ivf resa, vi valde de stora paketet som innehåller 3 försök, (visst de kostar ett par tusenlappar men det är värt varenda krona) så nu är det bara till att hålla tummarna och hoppas på de bästa:))
Blev visst anonym haha...
Karro, hur lågt amh har du och hur gammal är du?
Jag har också lågt amh, skulle inte kunna bli gravid naturligt sa de. Men nu har jag vart gravid tre ggr på 1,5 år, varav en fin frisk son
Karro, hur lågt amh har du och hur gammal är du?
Jag har också lågt amh, skulle inte kunna bli gravid naturligt sa de. Men nu har jag vart gravid tre ggr på 1,5 år, varav en fin frisk son
Ah okej, försöker att inte lägga så stor vikt på det, blir bara så stressad. Var ju på ul förra veckan och vad vi såg då var de 7 äggblåsor, vet inte vad som är normalt..frågade aldrig var sp nervös så jag glömde bort hälften av sakerna jag skulle frågat..
Ja i september börjar vi med ivf.
[quotet=73894952][quote-nick]Hannah8401 skrev 2014-08-29 21:02:33 följande:[/quote-nick]
Amhvärdet ska inte spela någon roll när i cykeln man tar det har jag fått höra? Däremot fsh, som talar om kvaliteten på äggen ska tas på dag 2 eller 3.
Jag hade 0,16 i amh strax innan jag blev gravid med sonen. Då 29 år. Nu 30. Vet inte om jag vill ta om det. Jag gör hellre vul och ser hur det ser ut.
Jag hade normalmånga äggblåsor när jag gjorde vul vilket inte stämde med amhvärdet. Men doktorn kunde inte svara på varför.
Jag äter dhea för att förbättra äggen. Hoppas jag har något fint kvar som kan bli ett syskon.
Var det i september ni skulle göra ivf?
[/quote]