• 0fia

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Ja, hmm. Testade ju idag, Äl +6. Det måste ju vara rester från mf, eller?! Om ni ser ngt förstås... Skrapades 29/10....

• 0fia
    Patricia4 skrev 2013-11-29 15:48:28 följande:
    Jomen jag ser:) har du testat negativt efter missfallet?? Hoppas hoppas:)
    Jag testade senast för 1,5 vecka sedan och då var det ungefär så här. Hela kroppen säger att det är rester men hjärtat hoppas på annat
  • 0fia

Det skulle ju i ärlighetens namn var helt tokgalet att plussa på äl+6....

• 0fia
    Belly skrev 2013-11-29 15:42:54 följande:
    Jag tycker mig se något väldigt väldigt svagt på ena, det kan inte vara så att du hade ÄL tidigare än du trott då?
    Jag har både kollat med äl-tester och tempat så jag tror jag har hyfsad koll.... Tror nog själv mest på att det är mf kvar
  • 0fia
    F89 skrev 2013-11-29 16:05:43 följande:

Fast kommer verkligen ÄL igång om hcg inte har gått ner till lägre än vad det är när man är gravid? Den infon fick jag iaf från BM - att ÄL inte kommer igång förrän jag har testat negativt på g-test.
    Vore konstigt att i så fall att tempen skulle ändra sig spontant utan ägglossning, eller. Tempen är ju låg när man inte är gravid och höjs vid ägglossning och stannar på högre temp när man är gravid. För mig hade den gått ner. Samma med äl-testen. De reagerar ju på Hcg och blir jääääättestarka när man är gravid. De blev svaga men starka igen vid ägglossning.

Har absolut ingen aning men spånar bara lite. Tror som sagt själva att det är mf som ger utslag men man önskar ju så gärna att det skall vara ngt annat
  • 0fia
    F89 skrev 2013-11-29 16:21:07 följande:
    Jag menade inte alls att ifrågasätta om du haft ÄL, snarare tvärtom. Jag menar att om du vet att du har haft ÄL och får ett graviditetstest där något syns så borde det inte (enligt den infon jag fått) vara rester.
    Jaha, du tänker så....... Hmmm, nu fick jag ju lite hopp..... Men det går ju inte att plussa på äl+6 det låter ju helt galet!!!!!
  • 0fia
    paron skrev 2013-11-29 20:32:29 följande:
    Nu tog jag kort på min test-samling och mitt senaste från imorse. Jag har trixat med dem för annars fastnar inte strecken i kameran. Med mina ögon ser jag strecken. Någon som vill kika? www.familjeliv.se/hem/paron/galleri.php?cur_a...
    Hur många dagar är de tagna under? Finns absolut ett streck! Vid mina tidigare graviditeter (som slutat med barn) har det varit ungefär lika starkt de första fyra-fem dagarna, sen har det skett en tydlig ökning. Har ju också testat tidigt alla gånger....
  • 0fia
    Patricia4 skrev 2013-11-29 21:48:58 följande:
    Idag är det en vecka sen mitt missfall. Är så ledsen idag och känner mig arg över min kropp känns som om den svikit mig helt. Önskar verkligen ingen detta. Kul om andra plussar i vår tråd, ger hopp om att även jag kommer dit igen. Kram och kämpa på mina medsystrar!
    Kämpa på. Det tar nog tid innan sorgen inte gör sig påmind varenda dag. Jag funderar mycket på hur det kommer att bli i maj när vi skulle fått barn. Hoppas så att jag är gravid då..... Hoppas att vi alla här i tråden snart får ett plus
  • 0fia

Åhhhh, vad tiden går långsamt. Vill hoppa fram 5 dagar i tiden

• 0fia
    paron skrev 2013-11-29 22:29:06 följande:

Från äl+8 till äl+12, har testat flera test vissa dagar. Så det är fem dagar jag har testat nu.
    Åh, då tror jag absolut det är ett "riktigt" plus och inget tidigt missfall
    SaandraR skrev 2013-11-29 22:31:51 följande:
    Samma här !
    Jag såg ett streck på de test du la upp förut:)
    Jag hoppas så att det inte är resterna som är kvar.... Hur går det för dig?
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?