• Kirsten

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

sowe81 skrev 2014-01-22 19:26:04 följande:
    En till nyfiken...

Hur är det när man inseminerar, ska ni också ligga kvar 20-30 min för att inte de ska "rinna" ut av gravitationen?

Läste nånstans att man får ligga kvar en stund efter, men mer för att smälta det hela, kanske småprata lite med sin partner, mest för trevlighetens skull inte för att de inte skulle rinna ut!;)
  • Kirsten
    Lotta 84 skrev 2014-01-24 14:16:44 följande:
    Halsfluss!! Inte kul, och dessutom tror jag att äl är i helgen :(

Lider med dig! Är också dyngförkyld, hade fixat barnvakt i helgen och nu måste sambon jobba, och jag har förmodligen också äl, skit också!
  • Kirsten

Det har varit lite tyst från mig, ligger hemma med influensan från helvetet!

Det får vara slut på massa tråkigheter nu, det är vår tur nu helt enkelt så kan "nån" sluta jävlas! Kramar till er som återigen fått mf eller misstanke om det.

Själv är jag en av dom som väntar på äl, borde fått positivt i söndags men inget än. Kanske är det kroppen som talar om att jag inte är särskilt attraktiv just nu så den skjuter på äl tills jag är frisk!;)

• Kirsten
    E2012smamma skrev 2014-01-29 07:49:45 följande:
    Jag mår så jävla illa så det inte är klokt .

Jag hoppas det är ett gott tecken och att vi får se ett litet hjärta ticka idag!

Håller tummarna!:)
  • Kirsten
    Belly skrev 2014-01-29 05:55:54 följande:
    Nu kom min mens! Idag för tidigt.

Så min lutealfas är tydligen 13 dagar och inte 14 som jag trodde.

Bajs också! Min kan också variera mellan 10-12 dagar men brukar räkna på 12 för att slippa bli besviken!:(
  • Kirsten
    Cayenna skrev 2014-01-29 07:57:30 följande:
    Försov oss allihopa här hemma så hann inte testa, men nu är jag ju på +15 så då borde jag kunna testa em/kväll med säkert resultat. Morgon är väl viktigast om det är före bim? Eller så väntar jag till imorn för att veta säkert?

Spännande, tycker du borde kunna testa när som nu. Håller tummarna!:)
  • Kirsten
    Cayenna skrev 2014-01-29 08:22:45 följande:
    Eller hur, det borde gå. Får se om jag håller mig/inte kissar på em eller om jag håller på testet till imorn. Har man ändå väntat så här länge... Börjar bli säker på positivt nu även fast jag inte har några känningar...

Ja fram med ett plus nu och smitta av dig!:)
  • Kirsten
    F89 skrev 2014-01-29 09:31:47 följande:
    Ingen som sett min ägglossning någonstans? Om ni ser den kan ni väl säga åt den att jag väntar?

Leta efter min också när ni ändå håller på!;) Det är verkligen min influensa som skrämt bort den tror jag!
  • Kirsten
    E2012smamma skrev 2014-01-29 09:23:39 följande:
    Är inne nu. Även om hon var trevlig så höjde hon på ögonbrynen lite. Typ vad gör du här?

Jag sa att bm rådde mig att gå direkt hit. "Vi måste nog ta ett snack med mvc , dom skickar folk på löpande band "

Sen sa hon ja det är ju redan lång väntetid och det är nästan bäst att man bokat tid.

Kändes som att hon ville bli av med mig hahaha..

Aja , hon sa 1,5 timmes väntetid det är ju helt ok ändå.

Äh, de vill ju bli av med alla!;) Väntande är vi ju vana vid, så nu håller vi tummarna igen!:)
  • Kirsten
    F89 skrev 2014-01-29 09:56:18 följande:
    Jag börjar tro att det är min övervakning som har skrämt bort min...

Vilket dag är du på? Jag brukar få utslag dag 18 och idag är det dag 21, ska testa på eftermiddagen!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?