Inlägg från: Nötcreme |Visa alla inlägg
  • Nötcreme

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Hej.

Ny här (tyvärr)

Gravid i vecka 11 och var på vul. Gravid, men inget foster. Extrema symtom och fått mage.

Gjorde skrapning den 24 april.

Blödde i ca 1 1/2 vecka.

Men i torsdag blödde jag igen. Färskt blod. Tog binda blev inget mer. Men har fortsatt med vattniga blod blandade flytningar tills i dag :( kan det varit mens eller kan det vara så här?

Tacksam för hjälp.

• Nötcreme

Ja det kan vara men. Ush det känns så deppigt allt. Någon här som har barn sen innan?

• Nötcreme

Dom vet inte riktigt hur det kommer sig. Men kroppen kan tro det rätt länge. Så hade jag inte blött så kanske dom inte upptäckt det förens i v 18 på UL.

Nä det var vårt första försök.

Har 3 barn sen innan och blivit gravid på första försöket alla gr. Så jag hoppas det tar sig fort igen.

Får fort starka plus så HCG är fortfarande högt. Ska ta nytt prov på onsdag.

• Nötcreme

Hur blödde ni efter era missfall? Blödde 1 1/2 vecka efter min Skrapning. Men nu har blod i flytningarna. Vet någon om det är normalt?

• Nötcreme

Har en liten fråga. Skrapades ju den 24 april. Och sluta blöda siste April. Men den 15 maj börja jag blöda. Först var det en halv binda men efter det är det vattniga flytningar med lite blod i. Och det har varit varje dag. Och fortfarande. Kan det vara mens eller?

• Nötcreme

Kan tillägga att jag har lite mensvärk oxå.

Och i går fick jag reda på att 2 av mina vänner ska oxå ha ha barn när vi skulle. :( :(är givetvis glad för deras skull, men känns xxx

• Nötcreme

Jag fick vänta på min skrapning i 8 dagar.

Men i dag fick jag mitt provsatt HCG är nere på 90 :)

Det ska under 50 för att äl ska komma I gång va? Den har sjunkit från 960 till 90 på 14 dagar.

• Nötcreme

Gravid i v 5+6 och i går började stört blöda och det färskt blod.

Åkte in till gyn, hade lite rester av blod men inget färskt. Hon gjorde vul och hon misstänkte missfall. Såg ut som hinnesäken åkte med ut men hon var inte helt 100. Fick värk tablett och ska på ditt vul på fredag. Har inget ont.

Och har inte blött nåt nytt.

Kan det vara så att man blöder mycket i ca 30 min och sen inget mer? Eller det kan ta pause?

• Nötcreme

Oki. Ja som sagt började jag blöda i går, satt på mig binda kom där oxå (fyllde inte den) inte ont. Åkte till akuten. Hon kunde inte se en pågående blödning men hon sa att hinnesäcken inte satt fast ordentligt. Att det sväva lite. Hon trodde att det var missfall men hon kunde inte säga det säkert.

Men hon gav mig värk tablett för jag förmodligen skulle ha ont och blöda. Men inget händer.

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?