Inlägg från: fruPalmkvist |Visa alla inlägg
  • fruPalmkvist

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Mommy1986 skrev 2013-10-19 22:52:25 följande:

Anonym (Vi kör!) skrev 2013-10-19 22:41:42 följande:Har också jobb biten kvar, har varit sjukskriven 2 veckor heltid och en vecka 50%.. Så har inte hunnit träffa alla.. Har fått några - hur är det med bebisen? Kommentarer och dom svider... Känns som om jag borde skärpa mig och glömma men det går ju inte.. Det får ta den tiden det tar... Var beräknad till 1 april, och har också räknat ut att lyckas vi nu blir det en juli bebis ; ) man blir lite knäpp... Det jag funderar mycket på är hur mycket som kom ut, blev ju skrapad under narkos så jag har ingen koll, bebisen dog vecka12.. Så tänker att det måste ha varit ganska mycket.. Konstig fundering kanske...men alla tankar är ju inte logiska ; ) Hade du hunnit fått ÄL nu den här månaden? Konstigt att fråga en främmande person det ; ; ))

Har du då varit med i april tråden?
    Ja allt är ute och kroppen är tillbaka, vi kör också på! Lycklig man : ) så håller vi tummarna för att det går bra för oss båda! Läste bara i apriltråden men skrev aldrig något... Nu blir jag bara arg när jag ser den!

Nu ligger vi i och hoppas på bra resultat om några veckor! : ) skippar anonymiteten nu : )
  • fruPalmkvist
    Mommy1986 skrev 2013-10-20 10:24:36 följande:

Jag läste också mesta dels i april tråden, men var tvungen att sluta nånstans i v 8-9 för jag blev så nojig när de skrev om missfall till höger och vänster och deras erfarenheter över det. :)

Jo, vi får hoppas på positivt om några veckor, man får nog ta en ägglossning i taget och inte tänka så mycket framåt.. :)  
    Det gör vi! En månad i sänder... Idag vist ÄL klart positivt så det lilla ägget måste ha växt till sig nu : )

Har två väldigt oplanerade barn hemma så allt det här med test och allt är nytt, och läskigt!
  • fruPalmkvist
    paron skrev 2013-10-22 19:53:48 följande:

Någon som beräknar att få sin mens i veckan?

Nästan, ska väll testa den 28....
  • fruPalmkvist
    paron skrev 2013-10-25 09:42:55 följande:

Då hamnade jag i test-träsket igen... Åker & köper gravtest nu. Två dagar innan min beräknade mens. Brösten ilar/svider, är svullna så till och med sambon kommenterade det med ett wow, och greppade tag i ena bröstet. Åååh jag vill så gärna. Skynda hem nu för att testa. Är såå kissnödig!!

Åh hoppas hoppas hoppas! Det är du värd!!!! Sitter själv med typ mensvärk 1 vecka efter ägglossning, säger varken det ena eller det andra... Detta är så drygt!
  • fruPalmkvist
    paron skrev 2013-10-25 11:10:53 följande:

Testat & klart! Det vart så mycket NEG som det kan bli. Inte ens ett svagt streck. Men mina ömma och svullna bröst påminner mig om att inte tappa hoppet. Köpte två clearblue och tänker ta ett på tis :)

Vi ger inte upp! Ingen mens inget dåligt besked! Hoppas så för din skull!!!!
  • fruPalmkvist

Blir så trött! Varför har jag som mensvärk! Önskar jag var rik och hade en läkare brevid mig jämt! Blir trött på mig själv... Tänker hela tiden att såklart jag blev gravid den här månaden! Men livet är ju inte så lätt.... Tänk om jag aldrig blir gravid igen... Idag är det 1 månad sen dom upptäckte vårt MA....snurr snurr snurr i hjärnan!

• fruPalmkvist
    0fia skrev 2013-10-28 08:56:36 följande:

Hej på er! Är under behandling nu. Fick mifegyne igår och får cytotec imorgon. Skulle varit i v 14 men fostret dog i v 19. Hur länge har ni fått vänta på Al efter cytitecbehandling? (Tror de kollar att allt kommit ut innan de släpper hem mig....) Tack för svar! /deppig Fia

För mig tog det exakt tre veckor, men jag blev skrapad... Var vecka 14 och fostret dog ca vecka 11...

Hoppas din kropp kommer igång snart!
  • fruPalmkvist
    Mommy1986 skrev 2013-10-30 11:34:29 följande:

Dagens piss-sticka!!! Nu blev jag glad, verkar äntligen vara på gång!
    Grattis till ägget!!!
  • fruPalmkvist
    0fia skrev 2013-10-30 22:21:42 följande:
    Jag har plussat på äl +8 så jag skulle testa imoron bitti smile5.gif

Man får ju då förstås vara beredd på att det inte hunnit bli plus än, men i alla fall.... 
    Ska man testa med något testa tidigt test? Har bara dom stickorna från tradera...
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?