Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Har du då varit med i april tråden?
Nu ligger vi i och hoppas på bra resultat om några veckor! : ) skippar anonymiteten nu : )
Någon som beräknar att få sin mens i veckan?
Då hamnade jag i test-träsket igen... Åker & köper gravtest nu. Två dagar innan min beräknade mens. Brösten ilar/svider, är svullna så till och med sambon kommenterade det med ett wow, och greppade tag i ena bröstet. Åååh jag vill så gärna. Skynda hem nu för att testa. Är såå kissnödig!!
Testat & klart! Det vart så mycket NEG som det kan bli. Inte ens ett svagt streck. Men mina ömma och svullna bröst påminner mig om att inte tappa hoppet. Köpte två clearblue och tänker ta ett på tis :)
Blir så trött! Varför har jag som mensvärk! Önskar jag var rik och hade en läkare brevid mig jämt! Blir trött på mig själv... Tänker hela tiden att såklart jag blev gravid den här månaden! Men livet är ju inte så lätt.... Tänk om jag aldrig blir gravid igen... Idag är det 1 månad sen dom upptäckte vårt MA....snurr snurr snurr i hjärnan!
Hej på er! Är under behandling nu. Fick mifegyne igår och får cytotec imorgon. Skulle varit i v 14 men fostret dog i v 19. Hur länge har ni fått vänta på Al efter cytitecbehandling? (Tror de kollar att allt kommit ut innan de släpper hem mig....) Tack för svar! /deppig Fia
Positiv ÄL test 19-20 okt... När skulle ni testa då?