Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tittar in här jag med... Vi fick missfall 20 augusti, var i ca vecka 8 (olika uppgifter och just nu orkar jag inte reda ut det). Jag fick en infektion och antibiotika i 10 dagar. Allt känns som en dimma, men jag tror att jag bködde ca en vecka efter mf. När jag varit på efterkontrollen och allt såg fint ut, och jag kände mig okej så började vi ha sex. Har försökt ha koll på ÄL med hjälp av stickor, tycker dock det varit svårt att tolka och mest upplevt en stress av det. Vi försöker ha sex regelbundet istället. Jag väntar nu på mensen. OM jag räknar mf som mens, så är jag idag på cykeldag 33, då jag brukar få min mens. Har inga som helst känningar av att det är på g, och jag är inte gravid. Vet inte vad jag vill ha sagt med det här... vet ju att mensen kan dröja efter mf (eller?) Inför omgivningen som vet om vad som hänt låtsas jag på något vis vara positiv och ge bilden av att "vi kämpar på, det kommer att gå bra". Egentligen känner jag bara att för HELVETE, jag måste bli gravid, allt annat är meningslöst! Ibland känner jag att jag aldrig mer KOMMER att bli gravid, det är kört nu. På fredag ska vi på middag till ett par som väntar barn. Jaha. Kul för dom. Vi skulle fått vår bebis nästan samtidigt. Nu blev det inte så. Fy fan vad jag avskyr allt just nu :(. Det är så ORÄTTVIST.