Inlägg från: Anonym (Sad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sad)

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Önskar jag fick men måste vänta upp till 3 mån på Op först. Fick missfall v12 för 2 veckor sedan. Jag visste jag hade en liten utväxt i livmodern polyp? men nu har den växt och måste opereras bort och analyseras innan jag får bli gravid igen. Hoppas mesen kommer igång snart för innan dess blir det ingen Op...

• Anonym (Sad)

Har ett barn sedan tidigare som också tog många år innan vi fick. Han är snart 6

• Anonym (Sad)

Fick missfall v12 29 aug. Väntar på mens innan operation av polyp eller liknande men ingen mens, aldrig förut har jag saknat den så. Och i veckan berättar 2 kollegor att de skall ha barn i feb och mars. Hm jag skulle också fått i mars... Livet känns inte rättvist just nu, samtidigt som jag försöker tänka att jag är tacksam att min kropp avbröt om det ni inte var ok?! Svaret på det kommer jag ju aldrig få veta. Kan vara polypen som orsakat missfallet så nu måste den bort innan jag får bli gravid igen.... Mensen komsi komsi...

• Anonym (Sad)

Fick missfall v12 slutet av augusti. Fick inte bli gravid igen innan en polyp hade opererats bort. För en vecka sedan gjorde jag operationen så nu blir det ett nytt försök igen.

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?