• LinaLinnea

Sulky/trehjuling till fyraåring? Vilken vagn passar i den åldern?

Ni som har barn runt fyraårsåldern, vad har ni för vagn?
    Jag skulle behöva tips på en smidig vagn som är stor nog för en fyraåring men som är enkel på samma gång. Har funderat på en trehjulig sulky men vet inte flr vilka åldrar de passar för?

Min dotter orkar inte riktigt gå själv hela vägen när vi är ute på långa promenader etc. Har en emmaljunga Nitro sittvagn som vi fortfarande använder. Dock på tok för liten för henne nu Flört

• Svar på tråden Sulky/trehjuling till fyraåring? Vilken vagn passar i den åldern?
  • Vickan I

Babyjogger city mini GT. Den är toppenbra. Används till lillebror men storebror över fyra år kan åka och har gott om plats då.

• LinaLinnea
    Vickan I skrev 2013-07-25 10:29:44 följande:
    Babyjogger city mini GT. Den är toppenbra. Används till lillebror men storebror över fyra år kan åka och har gott om plats då.
    ahh den har jag tittat lite på. Tack för tipset! :) Vet du om den går att fälla till liggläge? Ska in och googla men tänkte bara fråga lite snabbt :)
  • Vickan I

Japp det går. Om du beställer den från Polen kostar den ca 2000 kr mindre än här hemma också!

• LinaLinnea
    Vickan I skrev 2013-07-25 10:34:15 följande:
    Japp det går. Om du beställer den från Polen kostar den ca 2000 kr mindre än här hemma också!
    Perfekt! Tusen tack för tipset igen Skrattande Ska kolla på den!
  • metallic
    Vickan I skrev 2013-07-25 10:34:15 följande:
    Kan du rekomdera någon bra sida att köpa ifrån?

Svar på tråden Sulky/trehjuling till fyraåring? Vilken vagn passar i den åldern?