• Annikadahl

Varför tror du att bakgårdar i centrum är så polulära platser att kissa ute på?

Här tömmer jag blåsan efter en blöt kväll och jag är inte ensam. Fy fan att bo där för det luktar fruktansvärt där. Men det bryr jag mig inte om när jag måste kissa. Undrar varför det blir så att alla kissar ute på sådana platser? 
  • Svar på tråden Varför tror du att bakgårdar i centrum är så polulära platser att kissa ute på?
  • Annikadahl
    Musik skrev 2013-06-11 23:38:08 följande:
    Det är inte så många som ser det
    har du själv pinkat på sådana ställen eller tycker du det är fel att göra det. Min man tog denna bilden när vi var där och tömde blåsan.
  • Musik

Jag gjorde det senast nu i vintras längs vasagatan. Smög mig in på en bakgård. Tyvärr var det inget snabbkiss. utan det tog ju evigheter innan jag hade kissat färdigt. 

• Musik

Fel kan det vara men vad tusan, är man riktigt riktigt pissenödig så måste man...

• Annikadahl
    Musik skrev 2013-06-11 23:44:53 följande:
    Jag gjorde det senast nu i vintras längs vasagatan. Smög mig in på en bakgård. Tyvärr var det inget snabbkiss. utan det tog ju evigheter innan jag hade kissat färdigt. 
    Jag har också en stor pissblåsa och behöver inte kissa ofta men när jag väl behöver ja då kissar jag mycket och länge. Satt nog i två minuter och lämnade en stor pöl. men så skönt det var. Lite synd om de som bor där tycker jag ändå för det stinker ju som bara den när många gör det på samma ställe.
  • Dragonfly

Ts, vad ger det dig att starta flera liknande trådar om urinering? Jag är uppriktigt nyfiken!

• zmulan

För att det är i nära anslutning till krogen/nattklubben man antagligen ska besöka & kön är ju alltid lång eller tar evigheter -  känns det som när man är så kissenödig, sen är det alltid kö till toaletten väl inne. så en bakgård eller bakom en bil är alltid bra.. och om någon ser, det tänker man väl inte på lite små berusad som man redan är så är det ju himmel riket att tömma blåsan med  

Svar på tråden Varför tror du att bakgårdar i centrum är så polulära platser att kissa ute på?