• carro93

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Casslo08 skrev 2013-07-19 10:10:43 följande:
    Kom till norrlandsskogarna,här är det blått så långt ögat kan nå!
  • carro93
    isolde 79 skrev 2013-07-20 12:21:49 följande:
    8 dagar!! Ska ni ha nån egen dricka med till fl??
    Jaa trocadero!! Helt såld på den läsken nu under graviditeten..
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-20 14:18:14 följande:
    Illamående nå jävulskt ! Kräkkänslor hela tiden. Vilade och vaknade med illamående,mat hjälpte inte! Less.
    Usch då, låter inte alls kul :( Hoppas det går över snart!
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-20 14:42:34 följande:
    Misstänker att jag åkt på nån magsjuka för har varit på toa och gjort nr 2 tre ggr idag och är halvlös i magen :(
    Hm,,magsjuka är ju bland de jobbigaste.. Eller så kanske det är din kropps sätt att tala om att förlossningen är på G? 
  • carro93
    Aapple skrev 2013-07-20 16:39:04 följande:
    Ska in o kolla bebis känt mindre fosterrörelse ju o vill kolla om jag är öppen. Gör ont att gå upp ur sängen etc 

Lycka till! uppdatera när du kan :)

• carro93

Fick nyss ett akutillamående och upp komme maten..skumt? Smittar illamående av sig här i tråden kanske ;P Mår bra nu efteråt iaf så kanske bara blev något knas i magen.. 

• carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-20 17:07:24 följande:
    Uscha! Mitt illamående gick till slut över tack o lov ! :) Haha,ja kanske smittar det via nätet :P Hoppas du slipper spy mer.
    Skönt! illamående är så jobbigt...och att spy är sååå äckligt huvva!! Ja det hoppas jag också, men mår prima nu så det blev nog bara nå konstigt med magen :) 
  • carro93
    Autumnleaf76 skrev 2013-07-20 18:15:05 följande:
    Min mage har också krånglat. Får gå på toa oftare för nr 2 och så mår jag illa titt som tätt. Tror mycket beror på att det börjar bli trångt i magen nu och tarmar o magsäck störs mer.

Ja kanske beror på det! 

Nu blev jag lös i magen också.. hm.. Om man får vara lite äcklig...?? När jag va på toa nyss så var jag ju som sagt lös i magen, samtidigt som jag satt där så hade jag molande värk i ryggslutet? Finns det någon koppling mellan att vara dålig i magen och ha molvärk? 

• carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-20 18:41:29 följande:
    Kanske är på G för DIG? :D

Nä alltså det känns verkligen inte som det.. Inga sammandragningar eller så, molande värken gick över när jag va klar på toa också.. 

Får se vad som händer, men nånstanns hoppas man ju lite på att det ska vara på G ;) Även fast jag bara är 36+6 idag..

• carro93
    Aapple skrev 2013-07-20 20:24:06 följande:
    Allt gick bra ctg o ul, hade vatten kvar o allt var bra. Bad henne kolla tappen o ev hinnsvepa men var öppen 1 cm som en omföderska men tappen var omogen.
    TYPISKT!! 
    Får man en hinnsvepning om man vill ha det? Vad innebär en sån? Att förlossningen drar igång?
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?