Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
min lilla är enligt klockan 5,8,12,16,18 och någongång mellan 22-01 är hon helvild :)
nu har jag packat bb-väskan. En filt kvar att lägga ner bara o en bh :) så skönt och ha det klart!
Blev uppskickad till förlossningen i fredags. Tyckte bebisen kändes mindre under 24 h o sa de till BM på besöket. Men när jag väl låg och hade de där sakerna på magen på blev hon helvild i magen och snurra runt i en timme typ. Allt såg bra ut och de sa till mig 1400 gånger att ringa direkt om man känner förändring i rörelserna/ mindre rörelser. Blir lite rädd när de säger så faktiskt :/
jag hoppas att jag får sjukhuset närmast, de e tar ett par minuter hemifrån (Kristianstad). Hoppas att de inte är fullt när de väl är dags :) 38 dagar kvar idag! Tiden går snabbt :)
Casslo08 - jag känner mig dock som jag tar upp någon annans plats när jag åker in, tänk om deras bebis dör för att jag är orolig?!? Men jag VET jag ska åka in om något är konstigt eller känns fel men tänker alltid på andra i första hand - men lovar att hädanefter åker jag in direkt :)
idag har jag överskottsenergi men är såååååå uttråkad ... Finns inte mycket man kan göra utan att känna sig klumpig och läsa en bok eller kolla på film det vill/orkar jag inte. Hur fördriver ni era dagar?
Äpple, bonaqua stilla citron/fläder vatten (dricker aldrig sånt köpevatten annars), glass o små tomater :)
lämnade in ansökan om föräldrapenning idag, herregud vilken djungel o man fattar typ inget av vad de står. Hoppas att jag gjort rätt i alla fall :)
Vaknade med huvudvärk, ont i öronen o ont i halsen idag :/ orkar inte vara sjuk!! Magen var som en sten hela dagen igår o med sd än vanligt. 36 (35+1) idag så nu börjar jag bli lite nervös :) jag ska liksom bli mamma, vi ska få ett barn - bli en familj :)
Någon mer som är totalt orkeslös och megatrött? Gått över till v38 idag o känns som jag kan sova, sova o sova.... All ork bara har runnit av på en natt :/
var inne hosBM idag o lämnade tillbaka filmer vi lånade igår när vi var där o hon fråga hur jag mådde, jo tack ... Trött o illamående då sa hon bara "kanske inte så lång tid kvar nu då" o log ...