Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Jag har inte känt av varken sammandragningar eller förvärkar, men gick ju in i v 37 igår så det hinner ju komma :) mår ju bra så ska inte klaga.. ;)
Jag har inte känt av varken sammandragningar eller förvärkar, men gick ju in i v 37 igår så det hinner ju komma :) mår ju bra så ska inte klaga.. ;)
Var till bm idag, bebisen ligger fortfarande neråt med huvudet men inte fixerad ! Allt såg bra ut, hade ett bra blodvärde påpekade bm... Sf låg på 34 ( är i v. 36+3)
Jag känner mig inte mer hungrig, det ända jag känner skillnad på nu är att bebisen har mer vakentid och mycket mer sprallig än den varit under hela graviditeten :)
21 dagar kvar till BF, så lite längre än er andra...
Grattis Fransa till söta dottern!
Grattis Fransa till söta dottern!
Idag har jag kännt en massa tryck neråt, känns som en boll mellan benen som trycker neråt.. Så bebisen har nog tryckt sig en bit neråt... Har även ilningar/stickningar neråt och en del sammandragningar, gör ej ont! Hoppas på att lilleman vill ut snart.. :)
Igår kväll gick proppen, kom massor av tjockt sammanhängande slem! Dock inget blod i, bara genomskinligt... Så nu väntar vi ännu mer på att det ska dra igång.. Lite molvärk har jag haft inatt och sammandragningar som ej gör ont! Denna väntan!
Det som kom igår var nog nåt förslem till proppen, för imorse kom den riktiga proppen. Ingen tvekan alls, extremt slemmig och blodblandad...
Bf idag, som jag skrivit innan gick proppen imorse och under dagen idag har jag haft sammandragningar/värk i nedre delen av magen lite då o då..