Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Hej på er :)
Tänkte kolla hur länge hade ni vågat vänta med att göra gipsmage?
É i v. 36 nu :)
Hej på er :)
Tänkte kolla hur länge hade ni vågat vänta med att göra gipsmage?
É i v. 36 nu :)
Kul att de händer något för några :) Själv har jag kraftiga sammandragningar sedan två dar tillbaka... långa, hårda som följs av molvärk!!! É i v 37 känner dock knappt hunger alls, kanske é värmen?! Vad vet jag....
Ojojoj, känns lite Hett här inne Själv går man in i V 39 i morgon och längtar otroligt mycket efter bebis nu hihi... Förstår att det pågår en diskussion om diverse komp, under och efter FL. Jag själv födde min son på 4000g fick bli klippt lite där&här men som syddes ihop bra utefrån vad jag själv kan se. Det som oroade mig var att jag fick en bristning på 15 cm inne i livmodern som de också fick sy ihop!
Jag har då aldrig hört om igångsättning pga. skönhetsideal!! När man blir med barn vet man ju med sig att den kommer komma ut på följande sätt!! Nertill el hur? Om de nu inte avviker från de naturliga då vill säga....
Ett tips är ju att skriva i sitt FL-brev om sina funderingar och tankar kring detta och även påminna BM på Fl att dem skall vara extra noga att info dig/er under värkarbetet. De du själv kan göra är att olja mellangården från start på din grav. Men men jag vet inte!!
Min "lille" gissade Bm idag på 5200g ojoj :O
Casslo08- Ja jag får göra det, tänkte bara på detta med att knäcka nyckelben mm, vet ju att man gjorde så förr och naturligtvis om de é någon nödsituation!! Jag får hoppas på det bästa :) Men han får gärna komma ut snarast för det börjar bli väääldigt trångt hihi :)
Nu har jag gått i veckor & bara längtat efter värkar, smärta, ja tecken överhuvudtaget
Men så igårkväll infann sig en märklig känsla!! JAG VILL INTE LÄNGRE.... Vill sova, vill busa med sonen, vill göra allt som inte har med smärta att göra Så ni ska få se på F*n att de kommer igång nu när jag vill som minst...
Fler som känner igen sig??
Vill att storken skall komma istället hihi....
Heej Tjejer
Nu gick slämproppen här :) Lite nervös nu hihi..
Här é det lugnt än så läng, dock väldigt trött i hela kroppen, försöker att vila så mycket som möjligt ifall det skulle dra igång:)
Roligt för er andra också :)
Carro93- Som ovan, en jätte snorbubba med brunröda strimmor i. Satt på toa "Nr 2 :P" När jag torkat mig sa det pluuup och pappret fastnade, jag fick liksom lirka ut den så slemmig & fast var den.
Ursäkta om det var för mycket hihi..
Grattis till era små mirakel :)
Heej på er!!!!
Fredag natten till lördagen kom vår lille Milton till världen... <3
Han hade bråttom och gjorde en storslagen entré hemma i HALLEN :)
Efter mycket om o men så mår vi nu bra och é hemma :)
Kram till er