Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Bf 7/8 här :) lite dålig tillväxt på bebisen o lite foglossning men annars ganska ok här
Bf 7/8 här :) lite dålig tillväxt på bebisen o lite foglossning men annars ganska ok här
Jag tänkte med ta en ryggsäck :) har väl 7 km till förlossningen så glöms nått får sambon köra hem :)
Jag fick nappar gratis (2 st) i ett babypaket o köpte nappflaska på rea när jag köpte lite andra saker till bebisen på nätet, sådana dr Brown flaskor eller vad de heter, plus en flaska för typ 30 kr när jag var i ullared i fredags. Blöjor har vi kollat på vad priserna ligger på i lika butiker men vet inte vilken sort de blir än, har ett tag till o bestämma oss :)
någon som har tankar på hallonbladste? Har läst lite om de o de tipsar om att börja med det i v. 35 (tror jag de var). Funkar det eg?
Vi väntar en flicka :)
Väldigt intressant upplevelse idag. Kom på jag skulle klippa tånaglarna - YEAH right!
Inte det lättaste för man vill ju gärna göra på det sättet man är van vid, efter lite bök o stånk så blev de gjort men nu kommer jag 1. Vägra göra de innan bebisen är född eller 2. Be om hjälp :)
tur sambon jobbar annars hade han nog undrat vad jag höll på med ...
Är jag ensam om att ligga nederkant av kurvan o med liten bebis? :/ hade 18% för lite sista ul o ska kolla de igen på tisdag ...
Allt såg bra ut för min del idag :) första ul med minus så var hon 16 % för liten, andra gången 18% för liten och idag har hon växt till sig så hon är "bara" 15 % för liten o väger ca 2 kg. Om ca 3 veckor är det dags för ul igen. Skönt att det går åt rätt håll!
nu börjar det närma sig tjejer, är ni nervösa? Hur är era respektive? Har de insett att det närmar sig? Min tror det är "lång tid kvar" ...