Inlägg från: Autumnleaf76 |Visa alla inlägg
  • Autumnleaf76

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Hoppar in här :) Har bf den 2/8.
    Haft lite förvärkar men annars inga tecken på att det närmar sig. Har en dotter född oktober -11 med henne blev jag igångsatt för hon ville inte alls ut :)

• Autumnleaf76

Casslo08: Tack :) Haft en tung graviditet med sjukskrivning för foglossning sedan vecka 14. Just nu lågt hb, tål inte järntabletter (får diarre) och hög puls. Men ser äntligen slutet på detta och början på nått nytt :) Bara 19 dagar kvar :)

• Autumnleaf76

Var till mvc idag på koll. Har ett hb som gått från 95 till 86 på två veckor. Klarar inte järntabletter, får diarre :( Ska till läkaren imorgon. Nervöst!

• Autumnleaf76

16 dagar kvar till bf. Varit till läkaren idag. Hb låg nu på 99 mot gårdagens 86. Läkaren vill avvakta. Ska ta nytt hb 2-3 gånger i veckan däremot.

Bebis i magen har rört sig mer sällan och rörelserna känns slöare, kraftlösare. Enligt bm pga minskat utrymme. Känns dock oroligt ändå. Hur kan hon veta det? Hjärtljuden har alltid legat kring 150 och igår var det 135. Så vi tar en tripp till förlossningen idag för att kolla upp det. Känns bäst så.

• Autumnleaf76

Har ett hemskt tryck nedåt idag. Helt ny känsla. Känns inget när jag sitter eller står still. Men när jag rör mig så gör det ont. Känns dessutom som jag vill hålla emot med en hand mellan benen. Kan bebis fixerat sig tro? Eller? När bebis rör sig så känns smärta o obehag mellan benen. Hmm. 13 dagar till bf.

• Autumnleaf76

Min mage har också krånglat. Får gå på toa oftare för nr 2 och så mår jag illa titt som tätt. Tror mycket beror på att det börjar bli trångt i magen nu och tarmar o magsäck störs mer.

• Autumnleaf76

Grattis till er som fått era små mirakel :)

Här är det tungt. Känns som bebisar aldrig tänker komma ut. Bf om 6 dagar. Svettas, mår illa o ont av foglossning. Och denna värme. Puh!

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?