Inlägg från: TheQueenMum |Visa alla inlägg
  • TheQueenMum

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Heej på er Skrattande

Hoppar in jag med, har Bf 5/8 så é i V 33 i morgon (Tisdag)

Mitt andra barn, dock é min son 6 1/2 år så det var ju ett tag sedan man gjorde detta Glad
    Önskar att tiden går fortare o fortare nu...

Kul  med en tråd man kan följa tills våra bebbar tittar ut

Baby 

• TheQueenMum
    Casslo08 skrev 2013-06-10 12:16:23 följande:

Då har vi ju samma bf datum :) Vår dotter blir 5 år i dec så detta känns nästan som första gången igen ;)
    Ja jag såg de :) Min pojk blir 7 år 13 Dec :) 
    Ja, man glömmer lätt av saker hihi speciellt de onda :P  
  • TheQueenMum
    CatEyes skrev 2013-06-12 09:32:20 följande:
    Någon mer som har nästäppa? Jag står inte ut längre Men bm säger att det inte finns mycket att göra än att ta nässpray.
    Oooja, har haft de under hela grav Demon från V.5- V.26 var jag som bomförkyld + näsblod flera ggr dagligen. Nässpray av alla dess sorter, dock blir slemhinnorna beroende och det blir snäppet värre, jag fick kortison spray av min läkare och olja, funkade lite bättre men nu é de samma sak igen o é nu i V 33 :( 
  • TheQueenMum

Någon mer som känner av bebis i magen OTROLIGT mycket just nu? 
    Det är som om han har värsta cirkusen där inne Drömmer 

• TheQueenMum
    Solig Veckan går mot sitt slut & vi kommer närmre var dag....Smile....

Någon mer som kissar floder just nu, helt galet de senaste två dygnen känns det som om jag kissat ut liter hihi... 
  • TheQueenMum
    Solig 
    Efter en hel dag av stilla i magen började jag bli lite orolig eftersom han annars é så livlig :/
    Men satte mig vid datorn och fick på en gammal låt där en pappa sjunger om sin son, och helt plötsligt var karusellen igång här inne igen :) Kanske skall se det som ett tecken på min son´s framtida namn hihi  
  • TheQueenMum
    Gråter Här é ännu en deppig tjej, jag lever ihop med min underbara, "trotsiga"son på 6 år!!! Har haft en en HEMSK grav., och morgondagen ser ju inte ljusare ut!! Med 1;an var det inga problem alls, medans 2;an har varit ett rent hel**te :( Just nu kämpar jag med det ena&andra, dock är det de starka ilningarna neråt, ja ni vet vart tror jag:) Som är fruktansvärt obehagligt!!
    Som sagt man vill inte klaga till sin omgivning, men ibland står jag inte ut :( Känns lite lättare här inne, då ni verkar ha lite överseende med allt klagande & har glimten i ögat :) Vet bara inte hur man skall ta sig igenom de sista 5 veckorna?!
    Förslag på olika sysselsättningar kanske?

Om ni har nått på lager :)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?