Använder den enbart som sittvagn. + Liten, smidig ,lätt ,stor varukorg, framåt och bakåtvänd sits, olika sittlägen och helt plant sovläge,prisvärd,fin. - Grus fastnar i plasthjulen(ser inte jättevackert ut men det är en smaksak som stör eller inte) Min vagn började låta efter två veckor men smörjde in den så slutade det. Har du barnet vänt mot dig och väskan hängandes på handtaget utan krokar så vilar väskan mot barnets fötter. Vagnen blir påverkad och inte lika lätt att svänga beroendes på hur mycket du lastar på vagnen. Handtaget kan inte justeras. Inte lika stabil i chassit som en rejäl barnvagn men detta är ju en sulky. Åkpåsen glider ner (jag använder en dyna ifrån addbaby i åkpåsen vilket gör det mjukare och åkpåsen glider inte,sen kan man ju ha en annan åkpåse med antiglid eller som man kan fästa) Kommer inte använda denna som vintervagn pga att jag vill ha bättre större och mönstrade hjul på en vintervagn. Denna vagn passar bra sommar vår och höst. För övrigt är jag nöjd med vagnen. Alla vagnar har sina plus och minus så man får ju välja själv vad man tycker överväger. Bra vardags och shoppingvagn. Detta är hur jag upplever vagnen och mina synpunkter. Har använt den i 3 månader. :)