Inlägg från: Mellis93 |Visa alla inlägg
  • Mellis93

Fler som vill ha bebis 2015/2016?

Hej allihopa! Får man hoppa in? Är inne på mitt 21 år och har en son på snart 8 månader! Vi eller åtminstone jag vill att vi ska börja ha oskyddat om ett år :) då blir det nästan 2,5 år mellan dem :)

Just det, Vi bor i Skåne på gränsen till Blekinge och min sambo är 26 år :)

• Mellis93

Lorpan: då är våra små likarriär gamla! Dock tänkte vi vänta med att jobba på ett syskon till hösten iaf, min sambo tycker det :))

• Mellis93

Vi vill gärna ha 2-2,5 år emellan, jag tycker att. Det känns lagom :). Men sen tänker jag ändå att det kanske tar jätte lång tid att bli gravid den här gången...

• Mellis93

Jag längtar enormt mycket efter ett syskon till Wille. Har aldrig varit särskilt barnglad innan men nu vill jag bara bli gravid igen! Trodde inte att längtan kunde bli så stor så här snabbt! Börjar jobba lite smått nu och heltid till hösten sen blir det nog bra att börja :) LÄNGTAR

• Mellis93

Jag längtar enormt mycket efter ett syskon till Wille. Har aldrig varit särskilt barnglad innan men nu vill jag bara bli gravid igen! Trodde inte att längtan kunde bli så stor så här snabbt! Börjar jobba lite smått nu och heltid till hösten sen blir det nog bra att börja :) LÄNGTAR

• Mellis93

(16bebis) han blev precis 8 månader så går fortfarande hemma. Börjar dock jobba lite smått nästa vecka. Han ska inte bli inskolad förrän till hösten :)

När vi väntade w så sa jag med och sambon att vi ska bara ha ett barn, sa nog även det de första 3 månaderna med ett ganska gnälligt barn som var rädd för att sova. Men som alla säger så har man glömt de jobbiga stunderna. Även om w bara är 8 månader så är han ingen bebis i mina ögon längre utan en stor kille som växer så snabbt. Nu i efterhand önskar man att man hade tagit vara mer på tiden!

Svar på tråden Fler som vill ha bebis 2015/2016?