• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Usch! ja den här tiden på året är ju inte rolig med alla virus som går. Mina stora har peppar peppar klarat sig men Evelin åker på allt. Just nu är även hon frisk så idag är det 1 1/2 års kontroll henne & sista bvc besöket för mellan dottern. Har lillen fått något namn än?

• fru mia

Jättefint namn namn ni valt stora my!

Bvc besöket gick bra. Evelin va ungefär som Alve i längd & vikt.

Håller tummarna oldy att de går vägen!!

SaraH: typ halva tiden då! skönt att slippa försöka dölja bebismagen!

• fru mia

Härligt! Full fart i alla hus =)

Visst är det skönt att de blivit ljusare, bara de gör ju att man piggnar till =)

Trodde Evelin hade fått vattkoppor, massor av prickar på magen förra veckan men de blev inga koppor så vi misstänker att de är efter vaccinet. Dom kom 2 v efter vaccinationen.

• fru mia

De va inte vattkoppor, förmodligen reaktion på vaccinet. Mina stora tjejer hade vattkoppor när dom va 1,5 resp 3 år tror jag. Dom fick massor men hade inte så mycket besvär av dom som tur var. Tror äldsta blev smittade på dagis o sen gav syrran. Just nu är det bara magsjuka & löss som går & de klarar vi oss utan =)

jag hade också väldigt få (2) men vad jag förstår så har man haft det så har man även om det är få. Enda gången man kan få det 2 ggr är om man fick behandling för dom så processen avbrutits på något vis eller att man förväxlat så att det ena gången var något annat.

• fru mia

Va roligt sara!!!

Här finns en till med ett jädra humör =/ hon skriker, kastar saker men värst är nog när hon attackerar syrrorna & drar dom i håret =( sen i nästa sekund är hon som en söt prinsessa igen......

• fru mia

Va mysigt Oldy! Hur mår du?

Gick det bra med middagen stora my?

Här far vi kors & tvärs för påskfiranden & födelsedagskalas. 4 st som fyller år. min mellan tjej fyller 5 år i morgon så idag ska vi baka frosttårtor =)

• fru mia

Hon va super glad för tårtorna. Täckte med sockerpasta & sedan frostoblat. När hon har barnkalas ska jag baka barbietårta fast blå så de blir Elsa i frost =)

Skönt att du mår bra Oldy!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?