• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Nu är familjen frisk igen. Så skönt. Alla utom jag har haft en släng av magsjuka. Nu har jag en veckas ledigt. Känns lite lyxigt att ha tid att fixa jul i huset =) har dock inte fått nån julkänsla än, har ni?

• fru mia

Åh va roligt Sara!!!! Grattis!!!

Här ska bakas lussekatter idag =) skylle gjort de igår men tappade lusten efter att ha rensat avloppet haha..

• fru mia

Eddie är ju jättefint! De hade vi tagit om vi fått en son. Evelin har haft förkylningar och feber om vart annat så det vabbas en hel del men jätteskönt att vi kan turas om.

Vad va stina i luciatåget? Evelin ska nog vara tomte som sin ena syster. Äldsta tjejen har bestämt sig för att vara stjärngosse.

• fru mia

Här är de lite halt o kallt men ingen snö minsann. Jag vill ha snö nu!!!! Så för oss blir det kräftskiva ikväll istället för lucia firande.

• fru mia

Men än är de ju inte kört den här månaden oldy! Du hade ju nyligen mens och kan mycket väl vara att ägglossningen kommer senare än du är van vid! Lycka till!

• fru mia

Hade ni en trevlig nyårsafton? Vi var hemma och hade några andra familjer här på middag. Gott nytt år!!!

• fru mia

God fortsättning! Första arbetsdagen i dag efter 2,5 veckor ledigt. Skolan hade planeringsdag så äldsta dottern fick jobba med mig istället.

Ja ett nytt spännande år! Vilken vecka är du i nu stora my?

Sara: Hoppas du mår bättre snart!

• fru mia

Herrejösses! Tycker tiden gått så fort! Häftigt att lillen snart är storebror!

Evelin babblar på som bara den. Nya ord varje dag tänk om man själv lärde sig lika mycket nytt varje dag =)

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?