• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Hur är det med er allihopa? Fick ett mms i dag av min bästis, de va en ul bild på bebisen i hennes mage. Inte utan att man blir avis. Får glädjas för hennes skull istället.

Evelin är inte ett dugg mammig längre, de va helt enkelt Pappatid som behövdes =)

• fru mia

Bor ni i lägenhet nu oldy? Roligt att leta hus! Och Stina är ju stor tjej nu =)

Stora my: skönt att sprutorna är avklarade! Fick han feber också? Han växer ju så det knakar!

Glöm inte uppdatera oss när du varit på ul =)

Här fixar maken pappaledigheten galant med alla 3 tjejerna =) Nästan irriterande bra ;) haha!

• fru mia

Oj är det så svårt att sälja hos er! Vi borde sälja, här är lätt att sälja just nu men sånt går väl upp och ner men dom senaste 4 husen i vårt område är sålda innan visning men tyvärr bor det några i vårt drömhus och dom verkar inte vilja flytta...

• fru mia

Här är det också tandsköterskan som har första besöket så jag får väl ha samtal för maken då =P

• fru mia

Stina lär sig nog snabbt gå i trappor! Jag fick en smärre chock när äldsta dottern ropade i panik på oss och vad hittar vi om inte en Evelin halv vägs upp i bokhyllan/vitrinskåp skåpet..

I morrn åker jag till mallorca och det blir första gången jag är ifrån barnen mer än en natt utan att träffa dom..

• fru mia

Va fort det blev höst! Skönt att de inte är jätte kallt iallafall! Kom hem från mallorca igår, där hade vi ca 27 grader... Hur skönt som helst, hoppas kunna åka till samma ställe med familjen. Perfekt för barn! Har ni varit i Alcudia ?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?