99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Ha ha! Lustigt att vi är lika korta =)
Hade ingen aning om att de va segare konsistens på vaccinet då är det ju inte konstigt att de gör så ont.
Ha ha! Lustigt att vi är lika korta =)
Hade ingen aning om att de va segare konsistens på vaccinet då är det ju inte konstigt att de gör så ont.
De är ju helt logiskt! De är ju som när man bedövar i munnen. Inte sticket som gör ondast utan de är ju när vätskan ska få plats. Och segare konsistens borde göra ondare.
SupersötaStina!!!
Jag lyckades få in en bild med mobilen =)
Naw vilket charmtroll! Fina kläder!!!
Evelin har mindre hår än syrrorna hade =) på bilden smaskar hon på 1 års tårtan, nyvaken med håret åt alla håll =)
Eller hur =) tänk att just vi i den här tråden fick dom sötaste barnen ;)
Å va typiskt! Måste också ta tag i fotografering. Funderar på om vi ska gå till fotograf eller foto själva & trycka på canvas..
Ja ha så har första arbetsdagen gått.. de var faktiskt riktigt roligt =) Egentligen skulle maken börja skola in Evelin på dagis i morrn men han bestämde sig för att skjuta upp de nån eller några veckor.
Har ni haft 1 års kalas än?
Ja dom behövde verkligen tid tillsammans! Men hon kom springande när jag öppnade dörren i går med utsträckta armar & ropade mamma =)
Jag är tandsköterska, jag vet de låter tråkigt men det är roligt & vi är helt vanliga människor som super, svär & äter massor av godis ;)
Roligt att fotograferingen gick bra stora my!
Grattis Stina på födelsedagen!!!!