• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Ha ha! Lustigt att vi är lika korta =)

Hade ingen aning om att de va segare konsistens på vaccinet då är det ju inte konstigt att de gör så ont.

• fru mia

De är ju helt logiskt! De är ju som när man bedövar i munnen. Inte sticket som gör ondast utan de är ju när vätskan ska få plats. Och segare konsistens borde göra ondare.

• fru mia

Naw vilket charmtroll! Fina kläder!!!

Evelin har mindre hår än syrrorna hade =) på bilden smaskar hon på 1 års tårtan, nyvaken med håret åt alla håll =)

• fru mia

Eller hur =) tänk att just vi i den här tråden fick dom sötaste barnen ;)

• fru mia

Å va typiskt! Måste också ta tag i fotografering. Funderar på om vi ska gå till fotograf eller foto själva & trycka på canvas..

• fru mia

Ja ha så har första arbetsdagen gått.. de var faktiskt riktigt roligt =) Egentligen skulle maken börja skola in Evelin på dagis i morrn men han bestämde sig för att skjuta upp de nån eller några veckor.

Har ni haft 1 års kalas än?

• fru mia

Ja dom behövde verkligen tid tillsammans! Men hon kom springande när jag öppnade dörren i går med utsträckta armar & ropade mamma =)

Jag är tandsköterska, jag vet de låter tråkigt men det är roligt & vi är helt vanliga människor som super, svär & äter massor av godis ;)

Roligt att fotograferingen gick bra stora my!

Grattis Stina på födelsedagen!!!!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?