• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Visst är det ett projekt när man ska i väg men de stora är iallafall fullt sysselsatta =) ser nog ut som att vi håller på att flytta med all packning...

UV t-shirt & shorts men köpte med flit stl 92 så den går ner längre på armarna också, keps. Solkräm. Skugga så mycket som möjligt, sovit i vagnen när det varit som varmast. De är helt sjukt långgrunt så hon har krypit i vattnet jätte mycket. Verkar som att även fiskarna är slöa för äldsta lyckades fånga en liten fisk med händerna =)

idag har vi riktigt mulet men varmt, kanske blir åskväder av de..

• fru mia

Men jösses! Snart har han väl lika många tänder som en 2 åring =) tycker också att de händer mycket nu. Nyss bebisar & nu småbarn... Evelin går nu & kan klättra upp i soffan. Min man har semester nästa vecka också så vi har lite djurarter mm att klara av.

• fru mia

Vi har varit på endel djurparker så den här gången är jag som barnen & ser fram emot karusellerna. Ska till parken zoo i Eskilstuna. Vi ska ha barnvakt till Evelin & köpa åkband till resten av familjen =)

• fru mia

Va duktigt att äta med sked! Evelin har försökt, hon stoppar skeden i munnen men när hon ska ta mer på skeden så hackar hon bara på tallriken & så slutar det oftast med att hon slänger tallriken i golvet eller sätter den up & ner på huvudet..

6 tänder har hon än så länge.

• fru mia

Min skrutta fyller 1 år på onsdag. Helt galet...herregud vad tiden innan var jobbig haha!

Nu får man väl vänta på att ni andra skaffar fler =)

• fru mia

Vad jobbigt! & vilket pusslande men skönt att ni snart kan flytta in.

Litet kalas med dom närmaste tror jag. Några kommer nog på onsdag på födelsedagen & resten nästa helg. Men det är alltid så svårt vad man ska hitta på för present. Funderar på typ bobbycar att ha ute men har lite beslutsångest.... har ni planerat något för rea blivande ett åringar?

• fru mia

Vilka bra grejer ni hade kommit på till era 1 åringar. Beställde iallafall duplo & en liten kärra hon kan dra med i ett snöre.

Mina stora tjejer har också fått äta 1 års tårtbiten själva vare sig dom kunnat eller inte, de hör liksom till.

evelin har sedan alldeles för länge varit väldigt "mammig" trodde det skulle bli bättre men har blivit tvärtom.. om jag tex råkar lämna rummet så gråter hon tills hon nästan tappar andan & ger sig inte. Om hon vet att jag inte är i närheten så går det bra.. hur har ni det?

• fru mia

Skönt att höra, då kanske det är en fas som snart går över. Min man har inte heller kunnat ha henne när jag är hemma. Idag har det gått ovanligt bra, han var t om riktigt poppis när han kom hem från jobbet =) dom gånger hon gått iväg själv är nästan alltid när hon gjort sånt hon inte får.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?